2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A magyar piaci ízlésnek az eddigi tapasztalatok szerint megfelelnek a Charles Vögele ruházati termékek; elsősorban ez motiválta a magyarországi expanzióra a svájci divatcéget, amely 2008-ig további terjeszkedéseket hajt végre Európa keleti illetve északi országaiban - közli a Világgazdaság.

Annak ellenére, hogy a magyar Charles Vögele üzletek egyelőre a keleti megyék központjaiban nyíltak meg, Renzo Radice, a Charles Vögele Trading AG kommunikációs igazgatója szerint az eddigi tapasztalatok alapján a termékek versenyképesek lehetnek Magyarország bármelyik régiójában. Az ország szinte minden térségének nagyobb városában jelen vannak (Veszprém, Dunaújváros, Szekszárd, Nagykanizsa és Nyíregyháza), ezzel a különböző igényeket mérik fel. A boltok megnyitása itthon egységenként közel félmillió svájci frankjába kerül a vállalatnak.

Eddig öt országban nyitott egységeket igényfelmérés céljából, és 2007 végéig három új piacra szeretne bejutni. A cég tavaly novemberben mintegy 240 millió forintos tőkével hozta létre a budapesti központú hazai vállalkozását, a Charles Vögele Hungary Kft.-t. A svájci divattermékek célcsoportja a 30 és 65 év közötti nők és férfiak, de gyerekek számára is terveznek darabokat. Itthon olyan márkákkal szeretnék felvenni a versenyt, mint a C&A, illetve a H&M, amelyek a hazai és a nemzetközi piacon is megelőzik a vállalatot.

A Charles Vögele a cseh- és lengyelországi piacra lépéssel egy időben, 2006 tavaszán nyitott Magyarország felé. Összesen 791 üzletük van e két országon kívül: Svájcban, Ausztriában, Belgiumban, Hollandiában, Szlovéniában és Németországban - írja a Világgazdaság.

Kapcsolódó anyagok:
Hazánkba érkezett Európa egyik vezető textilcége
Magyarországra jöhet a Vögele divatház
Sajátmárkás hálózatot épít a Mustang-farmer

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!