A Dacia-Renault még a csökkenő hazai értékesítések mellett is megőrizte vezető pozícióját a belföldi piacon: részesedése 28,9 százalékos volt 2009-ben, 1,5 százalékponttal magasabb a 2008-asnál.
A francia-román vállalat 270 ezer autót értékesített tavaly külföldön, ebből 200 ezret Nyugat-Európában. A legtöbb Dacia gépkocsi Németországban kelt el (84 937), majd sorrendben Franciaország (65 556) és Olaszország (21 739) következett. A negyedik helyen Algéria (17 327), az ötödiken Törökország (9727) áll. A legkevesebb autót Szerbiában adták el, háromezret.
A francia "Que Choisir?" magazin által felállított megbízhatósági listán a Dacia a harmadik helyet érdemelte ki 2009-ben Franciaországban a Daihatsu és a Lexus mögött. A karbantartási költségek tekintetében pedig a Dacia listavezető lett mindössze évi 130 eurós költséggel.
Fabrice Cambolive említést tett új fejlesztés alatt álló modellekről, de részleteket nem közölt. "A Duster mellett más projekteken is dolgozunk, de erről még korai lenne beszélni" - mondta.
Több román autós szaklap a Duster mellett két másik fejlesztés alatt álló modellről közölt korábban találgatásokat, egy sportkocsiról és egy kisautóról.
MTI/Menedzsment Fórum