1p

A helyi viszonyokra kifejlesztett "Kis tejes" márkanév alatt, indulásként hat kategóriában tizenhét termékkel jelenik meg a francia Senoble tejipari cég a magyar piacon - mondta Francois Salamon, a Senoble Group ügyvezető igazgatója.

Egy éves piackutatás után döntöttek úgy, hogy a Magyarországon is jelen lesznek, mert úgy vélik, az itteni piac bővül – mondta el az ügyvezető.

Gál Zsuzsa, a Senoble Central Europe budapesi képviseletének vezetője elmondta: a magyar piacon évente 100 ezer tonna joghurt és tejdesszert fogy, a cég tervei szerint a következő három évben e piaci szegmensben legalább 8-10 százalékos részesedést ér el.

Francois Salamon elmondta, hogy a Senoble Group 10 európai országban forgalmazza tejtermékeit. Öt európai gyárban naponta 1,5 millió liter tejet dolgoznak fel, az idén 1,1 milliárd euró forgalommal számolnak.

A társaság előrehaladott tárgyalásokat folytat több magyarországi üzlethálózattal is termékei forgalmazásáról. A Magyarországon forgalomba kerülő termékek jelentős részét Szlovákiában, Zólyomban gyártják.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!