Egy éves piackutatás után döntöttek úgy, hogy a Magyarországon is jelen lesznek, mert úgy vélik, az itteni piac bővül – mondta el az ügyvezető.
Gál Zsuzsa, a Senoble Central Europe budapesi képviseletének vezetője elmondta: a magyar piacon évente 100 ezer tonna joghurt és tejdesszert fogy, a cég tervei szerint a következő három évben e piaci szegmensben legalább 8-10 százalékos részesedést ér el.
Francois Salamon elmondta, hogy a Senoble Group 10 európai országban forgalmazza tejtermékeit. Öt európai gyárban naponta 1,5 millió liter tejet dolgoznak fel, az idén 1,1 milliárd euró forgalommal számolnak.
A társaság előrehaladott tárgyalásokat folytat több magyarországi üzlethálózattal is termékei forgalmazásáról. A Magyarországon forgalomba kerülő termékek jelentős részét Szlovákiában, Zólyomban gyártják.