"A Phoneix Pharma központi telephelyére egy IP Office Compact Contact Centert telepítettünk. Ez egy korszerű hívásközponti rendszer, amely a vállalati vezetők, az ügyfélkapcsolati dolgozók és az ügyfelek igényeit tartja szem előtt, miközben figyelembe veszi a vállalati és az üzleti igényeket is" - mondta el a beruházás legfontosabb eleméről Földházi Csaba, a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának vezetője.
A beruházás során a fóti központi telephelyen üzemelő Integral 55 központhoz csatlakoztatták a centert, a hat vidéki telephelyen pedig IP Office-szal és IP készülékkel bővítették a meglévő rendszert. Ennek köszönhetően a beérkező hívások túltelítettség esetén bármelyik telephelyről megválaszolhatók, valamint az egyes telephelyeken működő ügyfélkapcsolati munkaállomások száma is rugalmasan változtatható, maximálisan 75 ilyen végpont alakítható ki.
"A rendszerhez kapcsolódik egy úgynevezett Report Manager is, amelynek segítségével akár 75 ügyfélkapcsolati munkatárs tevékenységéről kaphatnak részletes kimutatást a vezetők. Ez segítheti az ügyfélkapcsolat fejlesztését, a megfelelő erőforrás-gazdálkodást, azaz az ügyfelek elégedettebbek, a cég pedig sikeresebb lehet - mutatott rá a beruházás egy plusz előnyére a kft. távközlési Üzletágának vezetője.