2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A híres amerikai élelmiszergyártó cégnek, a Heinznek 137 éves történetének legnagyobb harcát kell megvívnia a jövő héten, hogy megvédje öt testületi jelöltjét. A vezetőket a vállalat beruházói támadják a többi között a gyenge reklámtevékenység miatt.

A vállalatot, amely babkonzervet, leveseket, mártásokat, mélyhűtött ételeket készít, beruházói támadják mondván, hogy a cég túlságosan terjedelmessé vált és hatékonyságából is veszített. A befektetők a többi között a társaság vezetőit bírálják. Úgy vélik, a globális, jó nevű márkákat nem támogatják megfelelő marketinges tevékenységgel - írja a Guardian.

Az elégedetlenkedők szerint az is problémát okoz, hogy a Heinz ketchup - amely Amerika piacának 60 százalékát fedi le - nincs jelen a McDonalds éttermekben. A gyorsétterem még 1973-ban vált meg a Heinz ketchupöktől, miután a cég nem tudta kielégíteni az igényeket egy gyenge paradicsomtermés következtében.

A vállalat elnöke elismerte a problémákat, és közölte, hogy a cég azokra a termékeire koncentrál, amelyekre a legnagyobb az igény a szupermarketekben. Hozzátette: a Heinz 2700 állás megszüntetését tervezi, amely munkaerejének nagyjából a 8 százaléka. Ezzel a lépéssel várhatóan évi 355 millió dollárt takarítanak majd meg. Emellett a társaság öt európai gyárát fenyegeti bezárás.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!