3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A 2011. április 2-án megjelenő Népszabadság megváltozott layout-tal, új rovatokkal és tartalommal kerül a standokra. A lap az eddigi olvasótábor mellett az új célcsoportot az Érti a lényeget? – Mérlegeljen! kampányszlogennel szólítja meg.

2011. április 2-tól a Népszabadság új layout-tal és megváltozott tartalmi elemekkel, átalakult rovatstruktúrával jelenik meg. Megújul a Népszabadság legmarkánsabb arculati eleme, a logója; az oldalak friss és dinamikus tördeléssel jelennek meg. A tartalmi struktúra változásával, új rovatokat indít el a lap, ilyen az elmúlt 24 óra eseményeit részletesen végigkövető hírcsokor, vagy a tényfeltáró újságírást, háttér-információkat közlő rovat.

A változást alapos előkészítő munka, piackutatás előzte meg, amely során kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerekkel választotta ki a lap azokat az új formai és tartalmi elemeket, amelyek a leginkább megfelelnek az olvasói igényeknek.

A kutatás eredményeképp, a nemzetközi példákat elemezve és alapul véve született meg a döntés: Magyarország vezető közéleti napilapja megőrzi az eddig is képviselt értékeket, ám a megváltozott olvasói szokásoknak megfelelően mindezt dinamikusabb és átláthatóbb formában teszi. A Népszabadság – más európai referencialapok hagyományait és a XXI. századi modern újságírás elemeit követve – továbbra is a hiteles és széles körű tájékoztatásra, valamint a publicisztikára összpontosít. A meglévő olvasói tábor érdeklődésének fenntartása mellett hosszú távon cél az új közönség megtalálása, bevonzása is.

A kampány arra a fő üzenetre épül, amit a Népszabadság a meglévő és jövendő olvasóközönség felé kommunikál: A Népszabadság azoknak szól, akiknek nem elég az egyoldalúság, akiknek fontos a vélemények sokszínűsége, és az információk alapján önmaguk szeretnének dönteni. A kampány szlogenje: „Mérlegeljen!”

Kampányával közéleti politikai napilapként a Népszabadság arra az intenzív közéleti érdeklődésre, társadalmi vitára reflektált, mely a mai Magyarországot jellemzi. Célja, hogy olyan aktuális témákat állítson középpontba, amely a közéletre nyitott emberek érdeklődését felkelti. A kampány üzenete: a Népszabadság az a hiteles fórum, amely nem dönt az olvasó helyett, ezt rájuk bízza. A lap szerepe, hogy háttér-információkkal segítse az egyéni vélemények kialakítását.

A kampányt az Allison Reklámügynökség dolgozta ki. A kampány 2011. áprilistól 200 milliós médiaértékkel sajtóban, közterületen, online felületeken, rádióban és televízióban fog futni.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!