"A bevásárlóközpont funkció kialakításánál az épület elhelyezkedése önmagában meghatározó tényező volt, hiszen alapvetően a mindennapi vásárlásokra szeretnénk helyezni a hangsúlyt, és ennek megfelelően lettek kiválasztva a kulcsbérlők is: a Hennes&Mauritz, a Müller, valamint a Deichmann" – mondta Lovro Adrienn, az ABLON Group magyarországi ügyvezető igazgatója.
"Mellettük folyamatos a szerződéskötés a kisebb alapterületű üzletek bérlőivel, illetve az üzletek belsőépítészeti munkálatai is elkezdődtek 2010 decemberében" – tette hozzá az ügyvezető igazgató.
A 20 ezer négyzetméteres, kilencmilliárd forintos épületegyüttes megvalósítása szakmailag komoly kihívást jelentett az ABLON számára. Fontos szempont volt ugyanis az épület nagykörúti homlokzatának megtartása és beillesztése a körutat meghatározó nagyvárosi képbe, ugyanakkor a társaság biztosítani kívánta a Marriott igényeinek megfelelő modern, elegáns belső kialakítást is.
A Blaha Lujza téri épületegyüttesben nyitotta meg ugyanis első, 235 szobás Courtyard brandjét a Marriott szállodalánc még 2010 tavaszán.
Mindemellett az ABLON Csoport tervei között szerepel a Blaha Lujza tér felújítása is, amely a környék fejlődésének is új lendületet adhat. Az ingatlanfejlesztő szerint az átalakítás során a tér arculatának egységes újraformálására van szükség. Amennyiben a főváros is elfogadja az ABLON fejlesztési terveit, úgy a beruházás a fejlesztő saját forrásainak felhasználásával várhatóan a nyár folyamán valósulna meg.
mfor.hu