2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Sorozatban adjuk közre az International Data Corporation 2001. tavaszán-nyarán készült, a Cisco, Compaq, eTranslate, Market Probe, és a The Industry Standard által finanszírozott tanulmányát, az e-üzlet elfogadottságáról. E rész témái: infrastruktúra, cégméretek, internetes bevásárlóhelyek.

Egy másik irányzat a privát (zárt) árucsere-helyeké, amelyeken a vertikális piacok nagy gyártói saját nagy rendszereik teljességét teszik internetessé.

Európában elég jól látszik egyfajta vonzás az internetes bevásárlóhelyek irányába, ahogy a cégek új fogyasztókat keresnek, és növelni szeretnék hatékonyságukat. A feltörekvő gazdaságok is erős érdeklődést mutatnak, különösen a zárt árucsere helyek iránt, és - jellemzően Kínában, Koreában - a nemzeti piacok kiépítése miatt.

A cégek eddig inkább elkerülték az e-piactereket egyrészt, mert természetes az a vonakodás, hogy nem kívánnak a versenytársakkal egy vállalkozásban részt venni, másrészt attól tartanak, hogy az egymás közötti megegyezéseket a szabályozó szervezetek versenyellenesnek minősítik. Ahogy azonban világossá válik, hogy a jól strukturált, sokat-sokkal összekötő kapcsolatok hatékonyabbak, mint a kétoldalú (one-to-one) B2B kapcsolatok, ezek az aggodalmak enyhülni fognak.


A cikk bevezetője
A cikk első része
A cikk második része
A cikk negyedik része

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!