Négy évre szóló megállapodást írt alá a légiforgalmi irányítók jövedelmi helyzetének alakulásáról a HungaroControl vezetése és a Control szakszervezet. A megegyezés értelmében 2006-ra a béremelés az OÉT ajánlásának megfelelő 4,7 százalék. A bérezési rendszer emelkedésére a jövőben is az OÉT-ajánlások lesznek az irányadók. A megállapodásban a Control szakszervezet vállalta, hogy a megállapodás időtartama alatt bér jellegű juttatásokkal összefüggő sztrájkot nem kezdeményez.
A cég privatizációja kapcsán nincs koncepcionális változás a korábbiakhoz képest. A 2004-es kormányhatározat elvárja a pályázóktól a megfelelő vételár mellett a Malév tőkéjének megemelését, valamint hiteleinek átvállalását és például a nemzeti légitársasági jelleg megtartását. Az ilyen nagyságrendű tranzakciókat, illetve azt a körülményt figyelembe véve, hogy a légitársaságot már többször megpróbálta értékesíteni az állam, a megfigyelők a mostani ügylet lebonyolítását 3-4 hónapra teszik - áll a Napi Gazdaságban.
Az ÁPV csaknem egy éve eladásról szóló döntés nélkül zárta le a Malév privatizációját, amelyen akkor két befutó volt: a krasznojarszki központú KrasAir és a magyar befektetők tulajdonában lévő AirBridge Rt., valamint a magyar tulajdonban lévő Aviation Solution Befektetési Konzorcium Kft. Az utolsó fordulóba jutó AirBridge egymilliárdos vételárat és a Malév teljes hitelállományának átvállalását ajánlotta, vagyis a teljes tranzakciós költség 41 milliárd forintot tett volna ki akkori áron.