A társaság ennek ellenére nem mond le üzeneteinek közvetítéséről, és egy márkajelzés nélküli reklámkampányba kezdett, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a problémákkal küzdő férfiak forduljanak orvoshoz, mivel mára ezeken a problémákon egyre könnyebben lehet segíteni.
A termék új amerikai hirdetése a Just ask today (Még ma érdeklődj) szlogennel fut, és a tévészpotban egy ismert tengerentúli szakorvos a 90 ezer férőhelyes, ám teljesen üres Los Angeles Coliseum közepén áll. A reklámban szereplő Dr. Drew Pinsky a kihalt nézőtér kapcsán azt hangsúlyozza, hogy nem a rejtőzködés a megoldás, hiszen az ilyen problémával küzdők tucatnyi stadiont töltenének meg.
A márkajelzés nélküli reklámok a szakértők szerint a piac fejlődéséhez mindenképp hozzájárulnak, ám ez nem feltétlen a Pfizernek hoz hasznot. A konkurens termékek térhódításának köszönhetően a közismert gyógyszer jelentősen veszített piaci részesedéséből, igaz, még így is magabiztosan áll a potencianövelők rangsorának élén. A kék tabletta a 2003-es 90 százalékos szinthez képest ma csupán az ilyen jellegű termékek 62 százalékát tudja magáénak, miközben az Eli Lilly hasonló gyógyszere 23, míg a GSK-é 11 százalékos részesedéssel bír.