"Mióta az ELLE a piacon van, folyamatosan érdeklődtek az olvasók, mikor jelenik meg az ELLE Dekor" - fogalmazott Vass Virág, az ELLE főszerkesztője. Az öt éve megjelenő magazin nagyon népszerű, 2004-ben és 2005-ben is a hirdetési piac vezetője volt. Osvárt Judit, a lakberendezési kiadvány főszerkesztője az mfor.hu-nak elmondta, tavaly év végén már tesztelték a magazint a piacon, az érdeklődés jóval meghaladta a várakozásaikat.
Az ELLE Dekor főszerkesztője hozzátette: elsősorban a már ismert lap olvasótáborára számítanak, de reményeik szerint az indulást meg fogja érezni a lakberendezési piac másik magasabban pozícionált kiadványa, az INTÉRIEUR is. Idén a kéthavonta megjelenő magazin ára nem változik, s jövőre sem fogja elérni a konkurensét.
A magazinban jelenleg 50 százalékban szerepelnek hazai hírek, ez az arány a jövőben növekedni fog, de teret engednek a külföldi tartalomnak is. "Nagyon sok ház, lakás és üzlet van Magyarországon, amelyek tulajdonosai eddig nem találtak megfelelő színvonalú lapot, ahol megjelentették volna belsőiket" - fogalmazott Osvárt Judit. A főszerkesztő elmondta, már eddig is sok megkeresés érkezett hozzájuk, így nem tartanak attól, hogy nem lesz mivel kitölteni a magazint.
Az ELLE lakberendezési változata 1987-ben jelent meg Franciaországban, a legnagyobb, 450 ezres példányszámban az USA-ban árusítják. Az eladott lapok száma eléri az 1,8 millió példányt évente, ami világviszonylatban egyedülálló. Elsősorban eladáshelyi reklámokra fókuszálnak, de lesznek a két kereskedelmi csatorna lakberendezési műsoraihoz kapcsolódva tv-szpotok, illetve online és rádióreklámok is.
Istvánko Viktória