2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Újabb lakberendezési lappal bővül csütörtöktől a hazai piac. Huszonkettedik országként mostantól itthon is elérhető a világ legnépszerűbb „lakber” lapja, az ELLE Dekor.

"Mióta az ELLE a piacon van, folyamatosan érdeklődtek az olvasók, mikor jelenik meg az ELLE Dekor" - fogalmazott Vass Virág, az ELLE főszerkesztője. Az öt éve megjelenő magazin nagyon népszerű, 2004-ben és 2005-ben is a hirdetési piac vezetője volt. Osvárt Judit, a lakberendezési kiadvány főszerkesztője az mfor.hu-nak elmondta, tavaly év végén már tesztelték a magazint a piacon, az érdeklődés jóval meghaladta a várakozásaikat.

Az ELLE Dekor főszerkesztője hozzátette: elsősorban a már ismert lap olvasótáborára számítanak, de reményeik szerint az indulást meg fogja érezni a lakberendezési piac másik magasabban pozícionált kiadványa, az INTÉRIEUR is. Idén a kéthavonta megjelenő magazin ára nem változik, s jövőre sem fogja elérni a konkurensét.

A magazinban jelenleg 50 százalékban szerepelnek hazai hírek, ez az arány a jövőben növekedni fog, de teret engednek a külföldi tartalomnak is. "Nagyon sok ház, lakás és üzlet van Magyarországon, amelyek tulajdonosai eddig nem találtak megfelelő színvonalú lapot, ahol megjelentették volna belsőiket" - fogalmazott Osvárt Judit. A főszerkesztő elmondta, már eddig is sok megkeresés érkezett hozzájuk, így nem tartanak attól, hogy nem lesz mivel kitölteni a magazint.

Az ELLE lakberendezési változata 1987-ben jelent meg Franciaországban, a legnagyobb, 450 ezres példányszámban az USA-ban árusítják. Az eladott lapok száma eléri az 1,8 millió példányt évente, ami világviszonylatban egyedülálló. Elsősorban eladáshelyi reklámokra fókuszálnak, de lesznek a két kereskedelmi csatorna lakberendezési műsoraihoz kapcsolódva tv-szpotok, illetve online és rádióreklámok is.

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!