3p

A Coca-Cola új marketingkampányában egy 102 éves dédnagypapa beszél arról, hogy a válságban még fontosabb a boldogság és az optimizmus. A reklámfilmet a Coca-Cola Spanyolország készíttette. Itthon ez lesz az első, "Az élet Coke oldalán"-t váltó új, "Nyiss a boldogságra" szlogennel futó kampány.

A magyar piacon is új szlogennel futó reklámfilmet mutat be a legnagyobb üdítőital-gyártó vállalat, a Coca-Cola. A kampány, melynek április 19-én este adásba kerülő filmjét a vállalat spanyol részlege készített a boldogságra fókuszál. Hazánkban ez az első, "Az élet Coke oldalán"-t váltó új, "Nyiss a boldogságra" szlogennel futó kampány. Magyarországon 90, 45 és 20 másodperces verziókat sugároznak majd. A másfél perces változat az országos csatornákon debütál (m1, Duna TV, RTL klub, TV2), ám ezúttal a szpotok a hírcsatornák (ATV, Echo TV, Hír TV) műsorán lesz láthatóak lesznek.

A Coca-Cola legújabb reklámfilmjében egy idős ember nagy utazása és egy egyedülálló találkozás tanúi lehetünk. Az út végén mi is hallhatjuk, mit tanácsol Spanyolország legidősebb embere egy különleges kis embernek, a legfiatalabbnak, egy éppen világra jött kislánynak: azért vagyunk a világon, hogy boldogak legyünk.

Josep azt mondja, 102 évesen minden oka megvan rá, hogy boldog legyen. Népes családja hat gyermekéből, 33 unokájából és 28 dédunokájából áll – s hamarosan újabb két taggal bővül. Nagyon jó egészségnek örvend: rendszeresen kocog, kerékpározik, tornázik, hétvégenként táncklubba jár. Egyszerűen megéli az életet. Amikor arról kérdezik, vajon minek köszönheti, hogy megérte ezt a csodálatos kort, rögtön rávágja: "Mert jól irányítottam az életemet. Ha jól irányítod azt, rengeteget elérhetsz. Boldog vagyok, mert egészséges vagyok."

Korántsem jellemző ugyanakkor mindez itthon, a magyar fiatalokra (melyek körében a Coca-Cola Magyarország 2006-ban végzett fókuszcsoportos és mélyinterjús kutatást) egyfajta én-központú, önző boldogságszemlélet a jellemző. A kutatásban résztvevők szerint a boldogság az egyszerű örömnél intenzívebb, ugyanakkor összetettebb érzés.

A magyar fiatalok szerint a valódi boldogság összetevői a szellemi és fizikai egészség, a biztonságérzet, az elégedettség. Szinte minden résztvevő úgy nyilatkozott: a testhez álló, kihívással teli munka és az anyagi biztonság mellett kiemelten fontos a harmonikus családi élet, különösen a gyermeknevelés. Míg a résztvevők az örömöt, a sikerélményt vagy a betegségből felgyógyulást múlandónak tartották, úgy vélték, az egészség, a társadalmi státusz, a szeretet és elfogadás a tartós boldogság záloga.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!