2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Nem mindennapi kampánnyal rukkolt ki a Panasonic új eleme népszerűsítése érdekében. A cég a rossz körülmények közt tartott nyulakra szeretné felhívni a figyelmet, miközben rózsaszín vetélytársa piaci részesedésére is szemet vetett.

Vajon meddig dobol?

Meghökkentő lépésre szánta magát a Panasonic, hogy nemrégiben piacra dobott Oxyride Extreme Power elemét reklámozza. A cég a háztartásokban tartott nyulak ivartalanítása mellett foglal állást, amelyet weboldalán és tv-reklámban egyaránt hirdet, sőt kinevezte június 14-ét az ivartalanítás napjának, írja az AdAge.

A Panasonic egyik vezető marketingszakembere szerint legalább annyi félreértés van a fejekben a nyúltartással kapcsolatban, mint az elemek tekintetében, s ezen szeretne változtatni a cég a mostani kampánnyal. "A nyuszikat gazdáik sokszor azért teszik az utcára, mert nem ismerik szeszélyes természetüket, ami sokszor egy egyszerű ivartalanítási műtéttel megoldható lenne" - fogalmazott Brian Kimberlin a Panasonictól.

A rózsaszín nyuszit köztudatba emelő Energizer nincs túlságosan elragadtatva a reklámtól, s a vállalat attól tart, hogy a Panasonic kommunikációjával csak összezavarja a fogyasztókat. A cég tavaly jelent meg új Oxyride termékével a piacon, s nagyon agresszív kampányba kezdett. "A piac vezetői közt szeretnénk lenni" - fogalmazott nyilatkozatában Kimberlin. A feladat igen nagy kihívás a vállalat számára, hiszen a piac 29 százalékát a Duracell, 25 százalékát az Energizer uralja, míg a Panasonic részesedése mindössze 2 százalék.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!