2p

Nem mindennapi kampánnyal rukkolt ki a Panasonic új eleme népszerűsítése érdekében. A cég a rossz körülmények közt tartott nyulakra szeretné felhívni a figyelmet, miközben rózsaszín vetélytársa piaci részesedésére is szemet vetett.

Vajon meddig dobol?

Meghökkentő lépésre szánta magát a Panasonic, hogy nemrégiben piacra dobott Oxyride Extreme Power elemét reklámozza. A cég a háztartásokban tartott nyulak ivartalanítása mellett foglal állást, amelyet weboldalán és tv-reklámban egyaránt hirdet, sőt kinevezte június 14-ét az ivartalanítás napjának, írja az AdAge.

A Panasonic egyik vezető marketingszakembere szerint legalább annyi félreértés van a fejekben a nyúltartással kapcsolatban, mint az elemek tekintetében, s ezen szeretne változtatni a cég a mostani kampánnyal. "A nyuszikat gazdáik sokszor azért teszik az utcára, mert nem ismerik szeszélyes természetüket, ami sokszor egy egyszerű ivartalanítási műtéttel megoldható lenne" - fogalmazott Brian Kimberlin a Panasonictól.

A rózsaszín nyuszit köztudatba emelő Energizer nincs túlságosan elragadtatva a reklámtól, s a vállalat attól tart, hogy a Panasonic kommunikációjával csak összezavarja a fogyasztókat. A cég tavaly jelent meg új Oxyride termékével a piacon, s nagyon agresszív kampányba kezdett. "A piac vezetői közt szeretnénk lenni" - fogalmazott nyilatkozatában Kimberlin. A feladat igen nagy kihívás a vállalat számára, hiszen a piac 29 százalékát a Duracell, 25 százalékát az Energizer uralja, míg a Panasonic részesedése mindössze 2 százalék.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!