Meghökkentő lépésre szánta magát a Panasonic, hogy nemrégiben piacra dobott Oxyride Extreme Power elemét reklámozza. A cég a háztartásokban tartott nyulak ivartalanítása mellett foglal állást, amelyet weboldalán és tv-reklámban egyaránt hirdet, sőt kinevezte június 14-ét az ivartalanítás napjának, írja az AdAge.
A Panasonic egyik vezető marketingszakembere szerint legalább annyi félreértés van a fejekben a nyúltartással kapcsolatban, mint az elemek tekintetében, s ezen szeretne változtatni a cég a mostani kampánnyal. "A nyuszikat gazdáik sokszor azért teszik az utcára, mert nem ismerik szeszélyes természetüket, ami sokszor egy egyszerű ivartalanítási műtéttel megoldható lenne" - fogalmazott Brian Kimberlin a Panasonictól.
A rózsaszín nyuszit köztudatba emelő Energizer nincs túlságosan elragadtatva a reklámtól, s a vállalat attól tart, hogy a Panasonic kommunikációjával csak összezavarja a fogyasztókat. A cég tavaly jelent meg új Oxyride termékével a piacon, s nagyon agresszív kampányba kezdett. "A piac vezetői közt szeretnénk lenni" - fogalmazott nyilatkozatában Kimberlin. A feladat igen nagy kihívás a vállalat számára, hiszen a piac 29 százalékát a Duracell, 25 százalékát az Energizer uralja, míg a Panasonic részesedése mindössze 2 százalék.