Hana Ben-Shabat az AT Kearney szakértője a BBC-nek nyilatkozva úgy vélte: indokolt lépés volt a Tesco számára a saját brand alatt futó kínai áruház megnyitása, a cégnek azonban a siker érdekében meg kell tanulnia a helyi piac kihívásaihoz alkalmazkodnia. Az elemző szerint nem véletlen, hogy nemzetközi óriások a nagyvárosokban (mint Peking vagy Sanghaj) terjeszkednek, hiszen itt kevésbé kell a nyugaton bevált sémákon változtatni, könnyebben lehet a tervezett forgalmi adatokat hozni. Átütő sikerre csak abban az esetben számíthat a Tesco és a több lánc, és a nagy helyi kereskedelmi cégekkel is akkor vehetik fel a versenyt, ha a (kínai mértékkel) közepes és kisebb városok fogyasztóit is meg tudják nyerni.
A dinamikusan növekvő piac iránti befektetői érdeklődést a Tesco megjelenése mellett az is jelzi, hogy a piacvezető kínai vállalat, Beijing Wangfujing Department Store Groupban szeretne két nagy amerikai alap is fektetni. A Warburg Pincus és a Carlyle Group a China Daily című lap szerint már meg is kezdte az ilyen irányú tárgyalásokat a kínai cég illetékeseivel.