1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az alábbiakban ismertetésre kerülő hétlépéses modell kedvező kiindulást teremt ahhoz, hogy annak alapján bármely vállalat elkészíthesse saját kettős célú marketingprogramját. Fontos, hogy az egyes lépéseknek nem szükségképpen kell a leírt sorrendben követniük egymást.

Végkövetkeztetések

A kettős célú marketingben rejlő számos lehetőség ellenére a legtöbb vállalat csak mostanában készül fel arra, hogy kiaknázza ezeket az előnyöket. Még az előnyöket tisztán látó vállalatok sem készülnek fel a kínálkozó lehetőségekre, és problémáik vannak azzal is, hogy a feladatok megoldására alkalmas piaci szervezetet kiépítsék. Az alkalomszerűen megszerzett tapasztalatok nem alkalmasak általános következtetésekre. Jelen cikk szerzője arra törekedett, hogy a kettős célú marketing érthetőbbé váljon, és egy hétlépéses modell segítségével kívánt hozzájárulni ahhoz, hogy a kettős célú marketingcélok sikeresen megvalósíthatóak legyenek.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!