Végkövetkeztetések
A kettős célú marketingben rejlő számos lehetőség ellenére a legtöbb vállalat csak mostanában készül fel arra, hogy kiaknázza ezeket az előnyöket. Még az előnyöket tisztán látó vállalatok sem készülnek fel a kínálkozó lehetőségekre, és problémáik vannak azzal is, hogy a feladatok megoldására alkalmas piaci szervezetet kiépítsék. Az alkalomszerűen megszerzett tapasztalatok nem alkalmasak általános következtetésekre. Jelen cikk szerzője arra törekedett, hogy a kettős célú marketing érthetőbbé váljon, és egy hétlépéses modell segítségével kívánt hozzájárulni ahhoz, hogy a kettős célú marketingcélok sikeresen megvalósíthatóak legyenek.
Kettős célú marketingprogram tervezése - 3. rész
Az alábbiakban ismertetésre kerülő hétlépéses modell kedvező kiindulást teremt ahhoz, hogy annak alapján bármely vállalat elkészíthesse saját kettős célú marketingprogramját. Fontos, hogy az egyes lépéseknek nem szükségképpen kell a leírt sorrendben követniük egymást.