1p

Ötéves reklámszerződést írt alá a kínai Li-Ning sportszergyártóval Shaquille ONeal amerikai kosárlabdasztár. A "Shaq Dunkman" brandet Kínában, Hong Kong-ban, Makaóban és Tajvanban fogják népszerűsíteni.

"Shaq"

"ONeal csodálatos játékos, remek személyiséggel rendelkezik, egy valódi hős a kosárlabdapályán. Sokakat a keleti hősiességre emlékeztet, ezért felel meg a mi márkánk számára is" - mondta el Zhang Zhiyong, a Li-Ning vezérigazgatója.

Kína lehet a kosárlabdacipők következő jelentős piaca, melyet jelenleg a Nike vezet, a Li-Ning pedig a harmadik a német Adidas után. Az elmúlt évben több mint egymilliárd kínai kísérte figyelemmel az amerikai nemzeti kosárlabda-bajnokságot (NBA). A szövetségnek nyolc hivatalos marketingszerződése van az országban - közli a CNN.

Yao Ming kínai NBA-csillag a Reebok cipőit népszerűsítette a távol-keleti országban, tavaly pedig a Cleveland Cavaliers-ben játszó Damon Jones volt a Li-Ning arca.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!