1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ötéves reklámszerződést írt alá a kínai Li-Ning sportszergyártóval Shaquille ONeal amerikai kosárlabdasztár. A "Shaq Dunkman" brandet Kínában, Hong Kong-ban, Makaóban és Tajvanban fogják népszerűsíteni.

"Shaq"

"ONeal csodálatos játékos, remek személyiséggel rendelkezik, egy valódi hős a kosárlabdapályán. Sokakat a keleti hősiességre emlékeztet, ezért felel meg a mi márkánk számára is" - mondta el Zhang Zhiyong, a Li-Ning vezérigazgatója.

Kína lehet a kosárlabdacipők következő jelentős piaca, melyet jelenleg a Nike vezet, a Li-Ning pedig a harmadik a német Adidas után. Az elmúlt évben több mint egymilliárd kínai kísérte figyelemmel az amerikai nemzeti kosárlabda-bajnokságot (NBA). A szövetségnek nyolc hivatalos marketingszerződése van az országban - közli a CNN.

Yao Ming kínai NBA-csillag a Reebok cipőit népszerűsítette a távol-keleti országban, tavaly pedig a Cleveland Cavaliers-ben játszó Damon Jones volt a Li-Ning arca.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!