Forrás: Világgazdaság
A várakozásokkal ellentétben az USA elleni terrortámadás nem gyakorolt számottevő hatást a hazai hirdetési piacra. A tavaszi csúcsokkal azonos volt a reklámköltés, sőt szeptember lett a második legerősebb hónap: a közzétett hirdetések 23,7 milliárd forintos értéke alig maradt el a májusi csúcstól.
A listaáron számított költést mindkét hónapban a televíziók képernyőjére került hirdetések "húzták", amelyek értéke május után csak szeptemberben kúszott 14 milliárd forint fölé. Ugyancsak e két hónap hozta a legnagyobb értékű reklámköltést az írott sajtóban: a napilapokban és magazinokban együtt szeptemberben 6,1 milliárd értékű hirdetés jelent meg.
Az áprilisi 138 milliós költés után 108 millióval ez volt a második legjobb hónapja a reklámtortából szerényebben részesedő moziknak, és az 1,79 milliárdos költést regisztráló közterületi reklámoknak is. A rádiókhoz 1,2 milliárdos júniusi csúcsukkal közel azonos, 1,14 milliárd értékű hirdetés áramlott.
Mint az év eddig eltelt részében, szeptemberben is a távközlési cégek tették közzé a legtöbb (több mint 1,7 milliárd forintnyi) reklámot, 1,66 milliárdot költöttek a gépjárművek, 1,38 milliárdot a csokoládék hirdetői is.