2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A várakozásokkal ellentétben az USA elleni terrortámadás nem gyakorolt számottevő hatást a hazai hirdetési piacra.

Forrás: Világgazdaság

A várakozásokkal ellentétben az USA elleni terrortámadás nem gyakorolt számottevő hatást a hazai hirdetési piacra. A tavaszi csúcsokkal azonos volt a reklámköltés, sőt szeptember lett a második legerősebb hónap: a közzétett hirdetések 23,7 milliárd forintos értéke alig maradt el a májusi csúcstól.

A listaáron számított költést mindkét hónapban a televíziók képernyőjére került hirdetések "húzták", amelyek értéke május után csak szeptemberben kúszott 14 milliárd forint fölé. Ugyancsak e két hónap hozta a legnagyobb értékű reklámköltést az írott sajtóban: a napilapokban és magazinokban együtt szeptemberben 6,1 milliárd értékű hirdetés jelent meg.

Az áprilisi 138 milliós költés után 108 millióval ez volt a második legjobb hónapja a reklámtortából szerényebben részesedő moziknak, és az 1,79 milliárdos költést regisztráló közterületi reklámoknak is. A rádiókhoz 1,2 milliárdos júniusi csúcsukkal közel azonos, 1,14 milliárd értékű hirdetés áramlott.

Mint az év eddig eltelt részében, szeptemberben is a távközlési cégek tették közzé a legtöbb (több mint 1,7 milliárd forintnyi) reklámot, 1,66 milliárdot költöttek a gépjárművek, 1,38 milliárdot a csokoládék hirdetői is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!