2p

Másodszor rendezi meg a nemzetközi Metro Global Print Awards-ot a Metro International. Az idei megmérettetésen 62 darab 2005 és 2006 májusa között megjelent hirdetés vesz rész.

A Metro International 21 országban működő hálózata 2006-ban ismét megrendezi kontinenseken átívelő kreatív hirdetési versenyét. A kreatív megmérettetésen idén 62 hirdetés vesz részt a Metro magyarországi kiadásában. Az országos forduló után a verseny nemzetközi szinten folytatódik egészen szeptemberig.

A magyarországi fordulóban hét fős szakmai zsűri válogatja ki a tíz legjobb, azaz legkreatívabb hirdetést, amelyek közül később a lap olvasói szavazhatják meg, hogy melyik két hirdetés kerüljön a nemzetközi döntőbe. Így a szeptember 6-i stockholmi díjkiosztón a magyar győztesek is ott lehetnek, ahol a legjobb hirdetés "A világ legkreatívabb, Metróban megjelent hirdetése" címen túl ismét nemzetközi hirdetési felületekhez jut.

"Az első helyezett 1/1 színes oldalas hirdetési felületet kap abban a 21 országban, ahol megjelenik a napilap, összesen 380 000 euró értékben, a második helyezett hatszor, a harmadik pedig négyszer 1/1 oldalon ingyenesen hirdethet saját országában" - mondta Rubos Krisztina, a Metro hírújság marketingigazgatója.

A verseny magyarországi zsűrizésére június 1-én kerül sor. A zsűrit idén is neves reklámszakemberek alkotják: Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezető igazgatója, Fabricius Gábor, a Republic of Art kreatív igazgatója, Simon Zoltán, a Café Creative kreatív igazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson média igazgatója, Róna Márta, az OMD média igazgatója, Megyer Örs az Önszabályozó Reklám Testület részéről és Hivatal Péter a Metro hírújság vezérigazgatója. Az olvasók június 7-től szavazhatnak a metroprintawards.metro.hu honlapon.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!