A magyarországi fordulóban hét fős szakmai zsűri válogatja ki a tíz legjobb, azaz legkreatívabb hirdetést, amelyek közül később a lap olvasói szavazhatják meg, hogy melyik két hirdetés kerüljön a nemzetközi döntőbe. Így a szeptember 6-i stockholmi díjkiosztón a magyar győztesek is ott lehetnek, ahol a legjobb hirdetés "A világ legkreatívabb, Metróban megjelent hirdetése" címen túl ismét nemzetközi hirdetési felületekhez jut.
A verseny magyarországi zsűrizésére június 1-én kerül sor. A zsűrit idén is neves reklámszakemberek alkotják: Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezető igazgatója, Fabricius Gábor, a Republic of Art kreatív igazgatója, Simon Zoltán, a Café Creative kreatív igazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson média igazgatója, Róna Márta, az OMD média igazgatója, Megyer Örs az Önszabályozó Reklám Testület részéről és Hivatal Péter a Metro hírújság vezérigazgatója. Az olvasók június 7-től szavazhatnak a metroprintawards.metro.hu honlapon.