2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

1300 résztvevője volt a Lisszabonban megrendezett háromnapos Eurobest nemzetközi reklámfesztiválnak, ahol tegnap este ünnepélyes keretek között átadták a legkiválóbb kreatív munkákért járó elismeréseket. A verseny abszolút győztese Németország lett, összesen 103 díjjal térhetett haza.

Portugália fővárosában rendezték meg az Eurobest nemzetközi reklámfesztivált, amelynek díjátadó gálaestjét a São Luiz Színházban tartották tegnap este. A ceremónián összesen 398 díjat adtak át, a kategóriadíjak mellett kiosztották az Év Hálózata, az Év Reklámügynöksége, az Év Interaktív Ügynöksége és az Év Hirdetője díjakat is. A legtöbb trófeát Németország (103) vihette haza, őket követte Franciaország (52) és Svédország (41). Idén a versenynek magyar díjazottja nem volt.

A szakmai zsűri az Eurobest 2011 ÉV Hálózata díját a DDB-nek ítélte oda, míg az Év Ügynöksége a Marcel Paris, az Év Interaktív Ügynöksége a Tribal DDB Amsterdam, az Év Hirdetője pedig a Kandia Dulce édességgyártó vállalat lett. Legtöbb kategóriában GrandPrix díjat is kiosztottak a legkreatívabb alkotásoknak, a nyertesek listája a fesztivál honlapján megtalálható. A Eurobest Young Creatives verseny első helyezettjének járó díjat egy olasz páros, Giovanni Greco és Enrico Pasquino a BCube reklámügynökségtől vehette át.

Steve Lane, az Eurobest reklámfesztivál igazgatója elmondta, hogy több mint 1300 delegált vett részt a az idei fesztiválon, amely megrendezésének ez a fantasztikus város, Lisszabon adott otthont. A város, az itteni emberek és az ügynökségek, mind-mind már a kezdetektől segíttették a szervezők munkáját abban, hogy a 2011-es Eurobest egy igazán emlékezetes és inspiráló fesztivál legyen.
A fesztivál hivatalos hazai képviselője a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, a MAKSZ.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!