Portugália fővárosában rendezték meg az Eurobest nemzetközi reklámfesztivált, amelynek díjátadó gálaestjét a São Luiz Színházban tartották tegnap este. A ceremónián összesen 398 díjat adtak át, a kategóriadíjak mellett kiosztották az Év Hálózata, az Év Reklámügynöksége, az Év Interaktív Ügynöksége és az Év Hirdetője díjakat is. A legtöbb trófeát Németország (103) vihette haza, őket követte Franciaország (52) és Svédország (41). Idén a versenynek magyar díjazottja nem volt.
A szakmai zsűri az Eurobest 2011 ÉV Hálózata díját a DDB-nek ítélte oda, míg az Év Ügynöksége a Marcel Paris, az Év Interaktív Ügynöksége a Tribal DDB Amsterdam, az Év Hirdetője pedig a Kandia Dulce édességgyártó vállalat lett. Legtöbb kategóriában GrandPrix díjat is kiosztottak a legkreatívabb alkotásoknak, a nyertesek listája a fesztivál honlapján megtalálható. A Eurobest Young Creatives verseny első helyezettjének járó díjat egy olasz páros, Giovanni Greco és Enrico Pasquino a BCube reklámügynökségtől vehette át.
Steve Lane, az Eurobest reklámfesztivál igazgatója elmondta, hogy több mint 1300 delegált vett részt a az idei fesztiválon, amely megrendezésének ez a fantasztikus város, Lisszabon adott otthont. A város, az itteni emberek és az ügynökségek, mind-mind már a kezdetektől segíttették a szervezők munkáját abban, hogy a 2011-es Eurobest egy igazán emlékezetes és inspiráló fesztivál legyen.
A fesztivál hivatalos hazai képviselője a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, a MAKSZ.
mfor.hu