2p

Lassan tömegessé válik a ruházati luxusmárkák budapesti betelepülése, ugyanis most az Emporio Armaniról derült ki, hogy az Andrássy út elejére költözik. A hírt a portfolio.hu adta hírül, amely szerint a márka nemcsak üzlettel, hanem kávézóval is megjelenik a lassan korzóvá alakuló sugárúton. Az üzlet már rajta van az Armani-csoport honlapján is, ám szemérmesen mindössze ennyi információval szolgál az olasz divatház - írja a Napi Gazdaság.

Armani jeansüzlet egyébként már működött Budapesten, emellett a "rajongók" a hazai outletekben is hozzájuthattak a márkához. A Napi Gazdaság információi szerint az Armani két éve keresi magyar partnerét a felső kategóriás üzlet megnyitásához. Ám eddig az is problémát okozott, hogy nem volt Budapesten olyan (jogilag tisztázott) ingatlan, ahová a márkának megfelelő felülettel és látvánnyal telepíthette volna üzletét a cég. Az ingatlan, amelyben várhatóan az év utolsó negyedében jelenik meg, az ING tulajdonában van.

Az ingatlanpiaci szakemberek szerint nem véletlen, hogy most kezdődik itthon a luxusmárkadömping. Az Andrássy útra a Louis Vuitton és a Zegna mellé olyan márkák érkeznek, mint a Burberry és a Gucci. Érdeklődik a helyszín iránt a BodyShop, a Shephora, a hírek szerint a Lafayette áruház, a Dior és a Chanel is.

A szakértők ezt azzal magyarázzák, hogy a patinás ingatlanok tulajdoni jogviszonya mostanra rendeződött, a nagy márkák pedig a jogtiszta, kevés adminisztrációt igénylő, exkluzivitást biztosító ingatlanokat kedvelik. Jó példa erre a Deák Ferenc utcai Fashion Street, ahol az ingatlanok egy kézbe kerültek, a beruházó ugyancsak pénzt injektált az épületek felújításába, és olyan márkák jelentek meg, mint a Boss vagy a Ralph Lauren, illetve a Benetton. Mára a Deák Ferenc utca igazi felső kategóriás sétálóutcává alakult, ahová szívesen mennek a turisták és a belföldi fogyasztók is.

Az Andrássy úton az első fecske az Ermenegildo Zegna volt, az üzletet a cég magyar partnere alakította ki. Ezt követte a Louis Vuitton, amely top kategóriás táskákat kínál. Mellette a Burberry és vele szemben a Gucci nagyjából egy időben nyitja üzletét. Úgy tudjuk, az említett luxusmárkák mellett még számtalan más divatház is élénken érdeklődik a budapesti piac iránt, ám az erre vonatkozó információk csak lassan "csepegnek" - számol be a Napi Gazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!