2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A hangos, nyers és folyamatosan ismétlődő reklámok, a mennyiségi elérés jegyében zajló látványos "kólaháborúk" és "burgercsaták" kevéssé hatnak a női fogyasztókra.

Forrás: Világgazdaság

A hangos, nyers és folyamatosan ismétlődő reklámok, a mennyiségi elérés jegyében zajló látványos "kólaháborúk" és "burgercsaták" kevéssé hatnak a női fogyasztókra - állapítja meg az Éva-marketing címmel most magyarul is megjelent szakkönyv szerzője.

Faith Popcorn, az USA-ban BrainReserve néven tanácsadó céget működtető szerző úgy véli, a fériak és a nők különböző módon fogadják be az ismereteket: míg előbbiek figyelmét elsősorban a koncentrált információ ragadja meg, amelynek alapján gyorsabban döntenek, utóbbiak az összefüggések szélesebb köréből tájékozódnak, és döntésük lassabban születik meg. A szerző ennek jegyében szentel közel 300 oldalt a nemek közötti különbségre alapozott, számos - többnyire amerikai - példával illusztrált értékesítési technikáknak. Nos, akkor, amikor a napi fogyasztási cikkek 80 százalékát nők vásárolják (vagy legalábbis ilyen mértékben befolyásolják a vásárlást), a nők kíváncsiságára és kapcsolatigényére építkező eladási módszereket feltétlenül érdemes megismerni. Az Éva-marketing egyben szakszótárként is használható; aki végigolvassa, megismerkedhet a marketinges zsargon legújabb generációjának néhány - a humort sem nélkülöző - olyan divatos kifejezésével, mint a "figyelemmorzsa", a "technoizoláció" vagy éppenséggel az "ősközösség".

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!