2p

Szeptember 26-27-én tizennegyedik alkalommal rendezi meg éves konferenciáját a hazai marketingkommunikációs ágazat legnagyobb szakmai és érdekképviseleti szervezete, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ). Az egri rendezvény fókuszában a földhözragadt üzenetek helyett a szárnyalás áll.

Rendhagyó címet választott az MRSZ idei reklámkonferenciájához. A Communication Airlines (ComAir) a szakma új lehetőségeit keresi két napon keresztül a "járat" kapitányaival és a szekciókban résztvevő előadókkal. G. Németh György a cool márkák világába avatja be a hallgatókat, amelyet cool vizuális eszközökkel tesznek még eredetibbé. A rendezvény keretében 12 coolbrands mutatkozik be a június közepén díjazott márkák közül.

A második nap programjai között akad, amelyik a közterületi reklám virágzásával foglalkozik majd Hidvéghy Melinda vezetésével, s választ keresnek arra is, hogy a mindig szem előtt lévő közterületi hirdetéseket mi alapján lehet szelektálni. Az érdeklődők az internetes média térhódításának titkaival is megismerkedhetnek, a szekció "kapitánya" Novák Péter lesz.

A délutáni programok között "A magyar nemzetköziség, Nemzetközi Magyarország" címet viselő az ország márkává válását boncolgatja majd, s megpróbál megoldást találni arra, hogyan lehet az országot minél jobban eladni itthon és külföldön. Sas István pedig a gerillamarketing rejtelmeibe avatja be a résztvevőket. A konferenciát elkíséri a Cow Parade, az ARC kiállítás és a Reklámzabálók Éjszakája is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!