2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A spanyol Bocatta kreatív hirdetése lett a Metro International által szervezett Metro Global Print Awards győztese. A hazai reklámokat a Budapest Bank és a Pannon képviselte, de dobogós helyet egyik sem szerzett.

A szendvicsbár hálózat a helyi Metro újságot a cég legfontosabb ismertetőjegyének számító papírzacskóban osztogatta. A zacskó az újságon kívül egy, a legközelebbi Bocatta üzletet is feltüntető térképet, illetve különböző promóciós anyagokat is tartalmazott. (Kreatív ügynökség: Senora Rushmore; médiaügynökség: MPG).

A nemzetközi zsűri szavazatai alapján a dobogó második és harmadik fokán a dán McDonalds és a kanadai Loto-Québec hirdetései végeztek. A gyorsétterem a konkurensektől eltérően nyitva tartott Újév napján, ezt az üzenetet hirdette a másnaposságra utaló kreatívval. (Kreatív ügynökség DDB; Médiaügynökség: OMD).

A kanadai lottócég a jéghokihoz kapcsolódó új sportfogadási termékét hirdette, amikor jégpályákat takarító gépeket küldött a brandingelt pólókba öltöztetett osztogatók mellé, illetve egy stilizált jégtisztító "kitisztította" a címlapot és a sportrovatot. A "kitakarított" részek a következő oldalon voltak olvashatók. (Kreatív ügynökség: Diesel; Médiaügynökség: TouchéPHD, Carat)

A szeptember 6-i, stockholmi díjkiosztón Magyarországot két hirdetés képviselte: a Budapest Bank "Egyforintos vállalkozói számlacsomag" hirdetése, amelyre kreatív megoldásként minden Metro újságban egy 1 forintos érmét ragasztottak, és a Pannon az eredeti címlap elé helyezett egész oldalas címlaphirdetése. A zsűri szavazása alapján a nemzetközi listán a Pannon a 19., míg a Budapest Bank a 35. helyen végzett.

A nemzetközi győztes, "A világ legkreatívabb, Metróban megjelent hirdetése" címen túl nemzetközi hirdetési felületekhez jut: 1/1 színes oldalas hirdetési felületet kap abban a 21 országban, ahol a Metro megjelenik, összesen 380 000 euro értékben, a második helyezett hatszor, a harmadik pedig négyszer 1/1 oldalon ingyenesen hirdethet saját országában.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!