A nemzetközi zsűri szavazatai alapján a dobogó második és harmadik fokán a dán McDonalds és a kanadai Loto-Québec hirdetései végeztek. A gyorsétterem a konkurensektől eltérően nyitva tartott Újév napján, ezt az üzenetet hirdette a másnaposságra utaló kreatívval. (Kreatív ügynökség DDB; Médiaügynökség: OMD).
A kanadai lottócég a jéghokihoz kapcsolódó új sportfogadási termékét hirdette, amikor jégpályákat takarító gépeket küldött a brandingelt pólókba öltöztetett osztogatók mellé, illetve egy stilizált jégtisztító "kitisztította" a címlapot és a sportrovatot. A "kitakarított" részek a következő oldalon voltak olvashatók. (Kreatív ügynökség: Diesel; Médiaügynökség: TouchéPHD, Carat)
A nemzetközi győztes, "A világ legkreatívabb, Metróban megjelent hirdetése" címen túl nemzetközi hirdetési felületekhez jut: 1/1 színes oldalas hirdetési felületet kap abban a 21 országban, ahol a Metro megjelenik, összesen 380 000 euro értékben, a második helyezett hatszor, a harmadik pedig négyszer 1/1 oldalon ingyenesen hirdethet saját országában.