A győztes a komoly elismerést jelentő cím mellett egy nettó 2,4 millió forint értékű reklámszerződést is aláírt. A Coca-Cola light Ezüstlány már a napokban elkezdi a kreatív munkát a Publicis reklámügynökséggel (A MAKSZ tagja). A Thália Színházban megrendezett döntő-gálaműsor keretében megszületett a Coca-Cola light Ezüstlány tehetségkutató verseny eredménye. A zsűri az egész estés izgalmas produkciót követően kiválasztotta a kilenc döntős hölgy közül azt a tehetséget, aki egy éven át méltó képviselője lehet a márkának.
A Coca-Cola light Ezüstlány címet egy évig Dukai Regina, 20 éves, kapuvári születésű hölgy viselheti. A győztes a megtisztelő cím elnyerése mellett egy 2,4 millió forint értékű reklámszerződést is aláírt, amely majd egy éven át izgalmas és kreatív munkát jelent számára a Coca-Cola light magyarországi csapatával, és a Publicis reklámügynökséggel. A szerződésnek megfelelően a nyertes hölgy Coca-Cola light reklámokban jelenik meg, média szerepléseken vesz részt és a Coca-Cola light rendezvényein a háziasszonyi teendőket látja el. A reklámügynökség már az elkövetkező napokban reklámfotókat készít a Coca-Cola light Ezüstlányról, és még a nyár derekén sor kerül a reklámfilm-forgatásra is az ifjú tehetség főszereplésével.
Megvan a második ezüstlány
Véget ért a második Coca-Cola light Ezüstlány tehetségkutató verseny. A címet 2003-ban Dukai Regina, kapuvári születésű, 20 éves hölgy nyerte el.