3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Lezárult a Young Cannes Lions előválogató, a hazai győztesek, Szita Melinda és Nagy Gergely képviselhetik Magyarországot a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál fiatal kreatívok számára szervezett különversenyén.

Csütörtök este kiderült, hogy melyik magyar fiatal kreatív csapat vehet részt a Cannes-i versenyen és egyúttal a Cannes Lions reklámfesztiválon. A fiatal kreatívok legnívósabb állásbörzéjén, a Portfolio Night keretein belül megtartott díjkiosztón Spielmann Gábor (Grey), Falvay László (Young & Rubicam) és Benesch Ferenc (Ogilvy) kreatívigazgatóktól vehették át az elismerést. A JWT kreatívigazgatójával, Faragó Tamással kiegészült zsűri filmes alkotásokat bírált, melynek végső, angol nyelvű prezentációit május 24-én tartották. A döntőbe került alkotásoknál az alapötletet, a kivitelezést, és a prezentációt értékelte a zsűri. Az alapötlet hasonlóan került megmérettetésre, mint a „nagyoknál”: az eredetiségre és a frissességre koncentráltak.

"Külön pozitívnak értékeltük, ha valaki nemcsak a scriptig, vagy storyboardig jutott, hanem a pár nap alatt, limitált technikai lehetőségek mellett is valamilyen egyszerű filmmel állt elő” – mondta Spielmann Gábor, a Grey kreatívigazgatója. "Hiszen Cannes-ban is hasonló, sőt szigorúbb körülmények között, két nap alatt kell majd valamilyen filmet készíteniük a versenyzőknek.” Szintén a Cannes-i verseny miatt a prezentációk technikája is nagy erővel esett a latba.

A Szita Melinda és Nagy Gergely által kitalált és megvalósított koncepció lett a Young Cannes Lions előválogató versenyének első számú kedvence. Ők mérhetik össze erejüket júniusban Cannes-ban, és képviselhetik hazánkat a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál fiatal kreatívok számára szervezett különversenyén.

"A verseny azért hasznos elsősorban, mert a pályázók más ügynökségek kreatívjaival megmérettethetik magukat” – mondta Spielmann Gábor. Nemcsak az ötlet kidolgozásának eszközeiben kapnak szabad kezet, hanem az ötlet eladását is gyakorolhatják. "Ha megnyerik, akkor tanulhatnak a legtöbbet: körbenézhetnek a Cannes-i fesztiválon” – summázta a Young Cannes Lions verseny előnyeit a kreatív igazgató.

A Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivált a szakma a reklám- és médiaipar Oscarjának tekinti. A fesztivált idén 58. alkalommal rendezik meg a Carlton Beach-en, június 19. és 25. között. A Cannes Lions hazai képviselője a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).

A győztes alkotás itt tekinthető meg

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!