A rózsaszín szalagocskák és a hagyományokat felrúgó design megtette hatását, a szokásos 3,5 millió helyett 7 millió konzervet értékesített a Kroger láncnál a paradicsom- és csirke leveseiről híres Campbell Soup Co. Ugyan nincs rá garancia, hogy a mellrák hónapjában sikerül értékesíteni az összes bizarr színű konzervdobozt, az ötlet kiagyalói bizakodók. Az újdonság varázsa, valamint a tudat, hogy másokon segíthet a fogyasztó a Campbell szóvivője szerint elég vonzerő lesz. Emellett a vásárlók nagy része a hölgyek közül kerül ki, akik köztudottan tartanak a betegségtől.
Egy 2004-ben készült felmérés során, amely az imázs befolyásoló tényezőivel foglalkozott, az 1033 válaszadó mintegy 91 százaléka pozitív képet alkotott egy olyan márkáról, amely valamilyen betegségben szenvedőket támogat. A megkérdezettek 90 százaléka pedig fontolóra venné, hogy a jövőben olyan vállalathoz vagy termékhez pártol, amely betegség elleni harchoz köthető.
A mellrák a marketingszakemberek egyik kedvenc területének számít, írja az AdAge. A Campbell 250 ezer dollárral, a dobozokból befolyó összeg mintegy 3,5 százalékával támogatja a Susan G. Komen Alapítványt. Az Unilever ugyancsak a mellrák elleni küzdelem élharcosának számít, idei akciója a májusi anyák napjához kötődött.