2p

Rózsaszínbe öltözött az Andy Warhol által is népszerűsített amerikai márka, a Campbell Soup, amivel a mellrák elleni harcra szólítja fel fogyasztóit. A karitatív lépéssel megduplázta eladásait a vállalat.

Új ruhában

A rózsaszín szalagocskák és a hagyományokat felrúgó design megtette hatását, a szokásos 3,5 millió helyett 7 millió konzervet értékesített a Kroger láncnál a paradicsom- és csirke leveseiről híres Campbell Soup Co. Ugyan nincs rá garancia, hogy a mellrák hónapjában sikerül értékesíteni az összes bizarr színű konzervdobozt, az ötlet kiagyalói bizakodók. Az újdonság varázsa, valamint a tudat, hogy másokon segíthet a fogyasztó a Campbell szóvivője szerint elég vonzerő lesz. Emellett a vásárlók nagy része a hölgyek közül kerül ki, akik köztudottan tartanak a betegségtől.

Egy 2004-ben készült felmérés során, amely az imázs befolyásoló tényezőivel foglalkozott, az 1033 válaszadó mintegy 91 százaléka pozitív képet alkotott egy olyan márkáról, amely valamilyen betegségben szenvedőket támogat. A megkérdezettek 90 százaléka pedig fontolóra venné, hogy a jövőben olyan vállalathoz vagy termékhez pártol, amely betegség elleni harchoz köthető.

A mellrák a marketingszakemberek egyik kedvenc területének számít, írja az AdAge. A Campbell 250 ezer dollárral, a dobozokból befolyó összeg mintegy 3,5 százalékával támogatja a Susan G. Komen Alapítványt. Az Unilever ugyancsak a mellrák elleni küzdelem élharcosának számít, idei akciója a májusi anyák napjához kötődött.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!