2p

Április 15-től látható a K&H új imidzs reklámfilmje, illetve jelennek meg az új hirdetések a K&H fiókjain, amely már a K&H új kreatív platformját is bemutatja.

A K&H márkaépítésének következő állomásaként Menő Manó tűnik fel a K&H reklámjainak központi elemeként. "2005-ben, a logóváltással egy időben a mesék világában kalandoztunk, 2007-ben a fiatalos lendületet kifejező tánc vette át a főszerepet. Ügyfeleink és leendő ügyfeleink azt már tudják, hogy mi okos döntésekhez segítjük őket, ha pénzügyi, biztosítási útelágazáshoz érnek. A bonyolult világ összetett kérdéseiben a tanácsadás, a szakmai bizonyosságra alapozott javaslatok sora jelenti az eligazodást. Az új platform továbbviszi a fiatalos, dinamikus elemeket, ugyanakkor még inkább kifejezi a K&H tanácsadó szerepét" – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.

Menő Manó végtelenül egyszerű, hiszen egy vonal, de mégis összetett személyiség, így minden generációt megszólít. Az idősebbek emlékeznek még a rajzfilmsorozatra, a fiatalabbak pedig eleve vonzódnak ehhez a világhoz.

Április 15-től elsőként televíziós reklámokban, illetve a K&H országos fiókhálózatában tűnik fel Menő Manó figurája, május 1-től óriásplakátokon is találkozhatunk vele.A kreatív koncepció alapötletét a Republic of Art ügynökség jegyzi, de a megvalósításán már nem dolgozott. A kampány megvalósítója az Addiction reklámügynökség és az olasz jogtulajdonos, a Quipos cég. A K&H médiavásárlását e kampány esetében is az OMD végzi.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!