A K&H márkaépítésének következő állomásaként Menő Manó tűnik fel a K&H reklámjainak központi elemeként. "2005-ben, a logóváltással egy időben a mesék világában kalandoztunk, 2007-ben a fiatalos lendületet kifejező tánc vette át a főszerepet. Ügyfeleink és leendő ügyfeleink azt már tudják, hogy mi okos döntésekhez segítjük őket, ha pénzügyi, biztosítási útelágazáshoz érnek. A bonyolult világ összetett kérdéseiben a tanácsadás, a szakmai bizonyosságra alapozott javaslatok sora jelenti az eligazodást. Az új platform továbbviszi a fiatalos, dinamikus elemeket, ugyanakkor még inkább kifejezi a K&H tanácsadó szerepét" – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
Menő Manó végtelenül egyszerű, hiszen egy vonal, de mégis összetett személyiség, így minden generációt megszólít. Az idősebbek emlékeznek még a rajzfilmsorozatra, a fiatalabbak pedig eleve vonzódnak ehhez a világhoz.
Április 15-től elsőként televíziós reklámokban, illetve a K&H országos fiókhálózatában tűnik fel Menő Manó figurája, május 1-től óriásplakátokon is találkozhatunk vele.A kreatív koncepció alapötletét a Republic of Art ügynökség jegyzi, de a megvalósításán már nem dolgozott. A kampány megvalósítója az Addiction reklámügynökség és az olasz jogtulajdonos, a Quipos cég. A K&H médiavásárlását e kampány esetében is az OMD végzi.
Menő Manót is beveti a K&H
Április 15-től látható a K&H új imidzs reklámfilmje, illetve jelennek meg az új hirdetések a K&H fiókjain, amely már a K&H új kreatív platformját is bemutatja.