2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre bővülnek a marketing célú felhasználási területei a második generációs mobiloknak, amelyek - a korábban megszokott SMS-promóciókon túl - a személyre szóló üzenetekkel interaktív közösség- és márkaépítő, valamint lojalitásnövelő eszközzé váltak. Mfor.hu tudósítás.

Havonta 3500 forintot is költhetünk emelt díjas szolgáltatásra

A mobilpiac magját a 16-45 éves korosztály képezi. Ez lehetővé teszi a széles körű kampányok hatékony megvalósítását, de számos szűkebb célcsoport is lefedhető ezzel a módszerrel. Makai szerint a leghatékonyabbak azok a második generációs kampányok, amelyek alapvetően humorosak, és szórakoztatva informálják a célpiacot, miközben információt tartalmaznak a márkáról és a cégről is.

A mostani mobil-marketingkommunikáció jellemzően már hangalapú és személyre szabott üzenetekkel dolgozik, amelyek során a felhasználók értéknövelt szolgáltatásokat (egyedi kódokat, háttérképeket vagy kedvezményeket) kapnak. A technika segítségével egyre tökéletesebb a pozícionálás, így a potenciális fogyasztó az ízlésének, érdeklődési körének és a pillanatnyi földrajzi helyzetének legmegfelelőbb reklámüzeneteket kapja a jövőben.

"A magyarok a régióban - fej-fej mellett a csehekkel - nagyon aktívak a prémiumszolgáltatások igénybevételében. Fontos azonban, hogy helyesen találjuk el az ár-érték arányt" - emelte ki Makai Bence.

Az IKO tapasztalatai szerint a mobilhasználók körülbelül harmada nyitott az emelt díjas szolgáltatásokra. A szám azért nem több, mert itthon sok a vállalati telefon, amelyről azokat nem lehet igénybe venni. A cég adatai szerint egy átlagfelhasználó havonta 2500-3500 forint közötti összeget hajlandó emelt díjas szolgáltatásra fordítani. (Ebben benne vannak a vonalas, a pre paid kártyás és az előfizetéses telefonhasználók is.)

"A mai mobiltelefonok már olyan sokrétű szolgáltatásokat képesek nyújtani, amelyeket sokszor már nem is tud követni a fogyasztó, ezért nem is él velük. Emiatt fontos tájékozódni arról, hogy milyen funkciókat használnak a mobilosok, hogy ennek megfelelően tervezzék meg a kampányokat is" - hangsúlyozta végezetül Vidus Ildikó a technikai oldal lényegét.

Körte Ildikó

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!