2p

Steven Gerrard, a Liverpool FC csapatkapitánya igyekszik a jövőben rávenni az angolokat arra, hogy Persil mosóport használjanak.

A népszerű játékos évente 1,5 millió fontot kap a Unilevertől azért, hogy a jövőben a mosószer reklámarca legyen. Érdekesség, hogy tavaly még Gerard korábbi csapattársa, Michael Owen mosolygott a Persil reklámjairól - írja a Brandrepublic.

A Liverpool csillaga ugyan a reklámpiacon a legnagyobb sztárokkal - mint Beckham, Ronaldinho, Wayne Rooney vagy Henry - nem versenghet, ám a BBDO reklámügynökség a 20 legjobban értékesíthető focista között tartja számon. A csupaszív játékos a most megkötött Persil szerződés előtt is több céget népszerűsített, így jelenleg is szerepel a Lucozade sportital, a Pringles chips és az Adidas reklámjaiban. Gerard reklámpiaci értékét a szakemberek közel 20 millió fontra becsülik.

A fent említett BBDO-elemzés szerint a reklámpiacot illetően Ronaldinho napjaink legfényesebb csillaga, aki 32,6 millió fontot ér. A brazil középpályást az angol szépfiú, David Beckham követi 31,2 millióval, míg a harmadik szintén egy angol, a Manchester csatára, Wayne Rooney, 30,4 millió fontos becsült értékkel.

A reklámpiaci elemzők egyébként azon az állásponton vannak, hogy a nyári világbajnokság több szempontból is meghatározó lehet a szponzori szerződéseket illetően. A nagy médianyilvánosság miatt egyes cégek már most leszerződnek az értékesnek vélt játékosokkal, míg mások mostmár a vb-n feltűnő új sztárok igazolására fognak koncentrálni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!