2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A gazdaság működése gyakran nehezen kiszámítható. Egy éve világosan látszott, hogy a megszűnő, vagy kieső dot-com cégek miatt nehéz helyzetbe kerülnek a hirdetésekből élő weboldalak. Most úgy tűnik, hogy a kezdődő recesszió miatt a hagyományos nagy cégek marketingesei is egyre szívesebben fordulnak az internet felé.

A nagy európai márkák amerikai versenytársaikhoz képest jócskán lemaradtak az on-line marketing alkalmazásában. A Jupiter MMXI felmérése szerint a kiskereskedelemben forgalmazott hagyományos márkák 40 százalékánál idén egyáltalán nem terveztek internetes megjelenést, 42 százalékuk pedig a marketing költségvetésnek kevesebb, mint 5 százalékát költi on-line megjelenésre.

Az európai passzivitás annál is meglepőbb, mert az internetezők tábora, illetve az on-line töltött idő itt még az amerikainál is dinamikusabban növekszik. Nagy Britanniában például a 2000-ben regisztrált átlagos havi 5,5 órához képest 7 óránál is többre nőtt.

Szakértők szerint azonban bizonyos jelek arra utalnak, hogy rövidesen Európa is kimozdul a holtpontról. Néhány vezető márkánál, mint a Nestle, vagy a L'Oreal már felismerték, hogy az internet nem a tévéhez hasonló tömegmarketingre, inkább a célzott marketing eszközeként használható.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!