2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A Coca-Cola hógömbös karácsonyi kampányát idén Natasha Bedingfield "rázza fel", a kampány több mint 90 országban fut, Bedingfield hat világnyelven énekelte fel hozzá a kampánydalt.

A Coca-Cola idén is „világraszóló” karácsonyi kampányt indított, ezúttal a nemzetközi popsztár, Natasha Bedingfield segítségével. Az integrált marketing kampányban Bedignfield egyénisége ad új lökést az ünnepi himnusznak, a “Shake Up Christmas”-nek. A kampány nemzetköziségét erősíti, hogy az énekesnő hat nyelven énekelte fel a dalt; az angol mellett, spanyolul, franciául, szuahéliül, ukránul és filippínó nyelven.

A “Shake Up Christmas” új verzióján kívül az üdítőmárka bemutatta legújabb tévéreklámját, internetes és mobil tartalmait is. Az árushelyi promócióval és ünnepi csomagolással kiegészített “Nyiss a Boldogságra” platformra épülő kampány 90 országban indult útjára novemberben. A már nálunk is futó új spot a kereskedelmi és tematikus televíziós csatornákon, valamint a mozikban egészen karácsonyig látható lesz, de az ünnepi kampánnyal óriásplakátokon és citylight posztereken is találkozhatunk egész decemberben.

A tavalyi sikerre alapozva ismét a Mikulás Hógömbjébe visz el minket a Coca-Cola, ahol az emberek a hétköznapok szürkesége után egy emlékezetes dallam vagy különleges étel és egy Coca-Cola mellett újra egymásra találnak, hogy együtt élvezhessék az ünnepi pillanatokat. A kampány elkészítésében a spanyol McCann segítette a Coca-Cola mexikói, német és globális marketing csapatát.

Az integrált kampány digitális részében teljesen új mobil megoldásokkal találkozhatunk. Az egyik alkalmazással például bárki elkészítheti és megoszthatja karácsonyi jókívánságait úgy, hogy saját fotóját a “Shake Up Christmas” zenéjére előadott táncba applikálja. Az egyedi meglepetést készítő program – sok kis digitális ajándékkal együtt – megtalálható a karácsonyi microsite-on is.

Magyarországon a márka különleges árushelyi promóciókkal és ajándékokkal is készül. A nagyobb áruházláncok üzleteiben retro kamionok, a benzinkutaknál nosztalgia poharak és a korábbi reklámból megkedvelt jegesmedve figura mágnes változata várja a vásárlókat. A 2x2 literes kiszerelés mellé egyes üzlethálózatokban a legelső, 1899-es ún. Hutchinson kólás üveget idéző pohár jár az idén 125 éves Coca-Cola-tól.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!