1p

A csatlakozás miatt nem kell többet fizetni a személyszállításért, az állam 2004. májusa után is támogathatja ezt a szektort. A fuvarozók vizsgáit is elfogadja a közösség, a magyar út-és vasúthálózat minőségével azonban nem elégedett az unió.

A csatlakozási tárgyalásokon elért másik átmenet révén a túlsúlyos tehergépjárművekre vonatkozó szabályozásnál 2008 végéig fenntarthatjuk a tehergépjárművekre kivetett díj- és útvonalengedély-rendszert. A gyorsforgalmi úthálózatra és azokra a felújított útszakaszokra, amelyek megfelelnek a 11,5 tonnás tengelyterhelési követelménynek, nem vonatkozik az átmenet.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!