1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Elsőként szerepel magyar reklám a MediaMind Creative Zone-ban, a Rebel Rouse csapat által készített Nike Free hirdetés kapott helyett a nagy elismertségnek örvendő példatárban.

A Rebel Rouse csapat által készített Nike Free hirdetés Editor's Choice, azaz a szerkesztő által ajánlott minősítéssel debütált a vezető rich media szolgáltató, a MediaMind nemzetközi kreatív megoldásokat felvonultató példatárában, a Creative Zone-ban.

A hirdetés típusa full screen banner, a kampány 2011. májusban indult a Windows Live Messenger felületein 18-24 éves korosztályra célzott megjelenésekkel.

Az innovatív hirdetésben interaktív funkciók és beépített videók sokasága gazdagította a teljes képernyős élményt. A felhasználói felület nemek szerint kínált edzésterveket és Nike modelleket kezdőknek és haladóknak, továbbá inspiratív és koncepcionális videók valamint design információk tették teljessé a tartalmat.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!