1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Rendhagyó marketing eszközhöz folyamodott a Coca-Cola megújult light terméke népszerűsítésére: pantomimeseket vet be a forgalmas csomópontokon.

A néma szószóló

Az elmúlt napokban több helyen is találkozhattunk már a reklám egy új eszközével, a néma szószólókkal. Az üdítőital-gyártó 120 éves története alatt számtalan alkalommal élt egyedi reklámeszközökkel, és ezúttal fiatal színészek pantomim játékával hívják fel a figyelmet a megújult Coca-Cola light-ra. Már több forgalmas helyen is láthatóak a fehér arcú emberek, akik buszok elé vetik magukat a piros lámpánál, kerékpárosok után loholnak, vagy éppen a járókelőknek vallanak némán szerelmet.

A cég bár némán reklámozza új termékét, az üzenet mégis elég hangos, hiszen szinte minden járókelő jópofának és egyedinek találja az ötletet, izgalmassá és vidámmá teszi a szokásos útvonalakat. A pantomimesek munkáját hostessek segítik, akik az ajándék termékeket ideális hőmérsékleten szolgálják fel az arra járóknak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!