1p

Rendhagyó marketing eszközhöz folyamodott a Coca-Cola megújult light terméke népszerűsítésére: pantomimeseket vet be a forgalmas csomópontokon.

A néma szószóló

Az elmúlt napokban több helyen is találkozhattunk már a reklám egy új eszközével, a néma szószólókkal. Az üdítőital-gyártó 120 éves története alatt számtalan alkalommal élt egyedi reklámeszközökkel, és ezúttal fiatal színészek pantomim játékával hívják fel a figyelmet a megújult Coca-Cola light-ra. Már több forgalmas helyen is láthatóak a fehér arcú emberek, akik buszok elé vetik magukat a piros lámpánál, kerékpárosok után loholnak, vagy éppen a járókelőknek vallanak némán szerelmet.

A cég bár némán reklámozza új termékét, az üzenet mégis elég hangos, hiszen szinte minden járókelő jópofának és egyedinek találja az ötletet, izgalmassá és vidámmá teszi a szokásos útvonalakat. A pantomimesek munkáját hostessek segítik, akik az ajándék termékeket ideális hőmérsékleten szolgálják fel az arra járóknak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!