2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Véget ért a GTS DataNet hangalapú szolgáltatását népszerűsítő kampányának online része. A május 31-ig tartó akció kommunikációjában az eddigieknél jelentősebb szerepet kapott az internet a nyomtatott sajtó és a DM mellett.

Varga Edit, a GTS PR menedzsere elmondta, hogy az ISDN 30 célcsoportjául szolgáló vállalati döntéshozók napközben szinte csak az interneten érhetőek el, s ezzel magyarázható a Neo kampányának sikeressége. A BellResearch közelmúltban publikált felmérése is alátámasztani látszik a fentieket, hiszen informatikai kérdésekben a szakmai döntéshozók körében az Internet vezeti a ToP 5 információforrás listáját, megelőzve ezzel a nyomtatott sajtót, sőt a partnerektől hallott vagy a konferenciákon, előadásokon szerzett információkat.

Nagy Katalin, a GTS DataNet online kampányait bonyolító Neo Interactive média igazgatója hozzátette, hogy amíg itthon a hirdetők költségvetésük legnagyobb részét TV reklámokra, a többit pedig nyomtatott anyagokra költik, addig az USA-ban a rendelkezésre álló büdzsé akár 10-15%-át fordítják internetes reklámozásra. A "csökkenő tévénézés törvénye" szerint a fogyasztók egyre nagyobb tömegei (főleg fiatalok) és egyre értékesebb csoportjai (pl. döntéshozók) válnak elérhetetlenné a mind több hirdető által túl drágának ítélt TV reklámokkal. Ez elsősorban az internet médiamixben betöltött szerepét erősíti, amelyet alátámaszt a BigResearch ezév áprilisában zajló kutatása is: az Egyesült Államokban a férfiak 24%-a, a nők 30%-a csatlakozik a világhálóra televíziónézés közben, tehát egyre több tévénéző figyelmét vonja el az internet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!