A legnagyobb 500 cégből több mint 90 százalékuk használja az internetes munkaerő-toborzás eszközeit. Az iLogos Research piackutató friss felméréséből kiderül, hogy az ilyen munkaerőkeresés egyre népszerűbb. Az elterjedtség miatt a céges honlapokon belüli álláskereső oldalak új fejlődési szakaszba léptek. Megindult az állást keresők jelentkezéseinek fogadására felépített automatikus informatikai rendszerek telepítése, ami – a válaszadók szerint – nagyban növeli az eljárás eredményességét.
Az iLogos értékelése szerint a számok arra utalnak, hogy a cégek az internetes oldalakat munkaerő-politikájuk szerves részének tekintik. A földrajzi elhelyezkedés – a korábbi évekkel ellentétben – ma már nem meghatározó. Az online toborzási technikákat leginkább használó észak-amerikai cégek csak 5 százalékkal előzik meg az erre legkevésbé nyitott ázsiaiakat. Míg Észak-Amerikában a nagyvállalatok 95, addig Európában 92, Ázsiában pedig 90 százaléka használja ki ezt a lehetőséget.
Népszerű az online toborzás
A legnagyobb 500 cégből több mint 90 százalékuk használja az internetes munkaerő-toborzás eszközeit. Az iLogos Research piackutató friss felméréséből kiderül, hogy az ilyen munkaerőkeresés egyre népszerűbb.