2p

A cégcsoport vezetője a Menedzsment Fórumnak elmondta, a tervek szerint Spanyolország után hamarosan újabb nyugat-európai országban terjeszkednek tovább.

A Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének elnökeként hogyan látja, fel vannak készülve a csatlakozást követő változásokra a magyar fuvarozók?

Az egyesület azon dolgozik, hogy minél több szakmai fórumon felvilágosítsuk, informáljuk a kisebb vállalkozásokat. Ettől függetlenül az élesebb versenynek kétségkívül sok áldozata lesz, hiszen például a belföldi fuvarozásban gyakran látni olyan eszközöket, amelyek éppen hogy alkalmasak a közlekedésben való részvételre.

Ön korábban úgy nyilatkozott, a tőkeerősség mellett korszerűnek kell lenni ahhoz, hogy egy cég az uniós piacon megállja a helyét. Miben áll ma az Önök számára ez a korszerűség?

Például a járműállományunk műszaki összetétele nagyságrendileg már régóta a legjobbak között van egész Európában: az átlagéletkor két év, a géppark 85 százaléka a legmagasabb műszaki színvonalú minősítéssel rendelkezik. A raktárlogisztikában évente több mint harmincezer négyzetméternyi raktárbázist építünk, ami megfelel a mostani szakmai követelményeknek. Ehhez párosul az informatikai rendszerünk fejlettsége, amely bármelyik európai céggel összehasonlítva jó szinten van. Az irányítási folyamat terén egy évvel ezelőtt történt nagyobb változás, amikor átnéztük a rendszereinket. Azóta azonban megint eltelt egy év, tehát ismét keressük a lehetőségét, hogy ezt a folyamatot még hatékonyabbá tegyük.

Molnár Anikó

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!