A legtöbb ember nem szereti az áruház és a labirintus vegyítését. Hiba volna azt gondolni, hogy az interneten más volna a helyzet. Számos vizsgálat megerősítette, hogy a vásárlók az ismerős és állandó felületet, a világos, egyértelmű navigációt szeretik. Ma már kevesen vannak, akik hajlandók a kísérleti nyúl szerepét eljátszani, az e-kereskedelmi oldalak tervezői nem követhetnek el alapvető hibákat.Az internetes vásárlók villámgyorsan megszeretik és megkövetelik a vásárlást kényelmesebbé vevő megoldásokat. A kisebb boltok is kénytelenek gyorsan követni és utánozni a legnagyobbak egyre újabb találmányait.
Az e-kereskedőknek ezek után nincs más dolguk, mint felkészülni a következőmegmérettetésre, az idei ünnepi szezonra. A szakértők egyetértenek abban, hogy a nyomott politikai és gazdasági hangulat ellenére is az e-kereskedelemben most várható az idei aratás.
On-line vásárlás: Határozott elvárások
Egyre többen vannak, akiknek az internetes vásárlás már nem valami különlegesség, hanem ugyanúgy a hétköznapi élet része, mint a bevásárlás a sarki zöldségesnél. A megváltozott helyzethez természetesen az e-kereskedőknek is alkalmazkodniuk kell.