1p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A három nagy brit élelmiszerlánc, a Tesco, az Asda és a Sainsbury kíméletlen árháborúba kezdett. A piacvezető Tesco által indított akciók célja természetesen az, hogy tovább növelje részesedését, míg konkurensei ezt megakadályozandó hoztak válaszlépéseket.

A harmadik legnagyobb brit áruházi lánc, a J Sainsbury csütörtökön bejelenti, hogy ezer termékének csökkenti az árát, az ágazati cégek között folyó árháború újabb részeként - közölte vasárnapi számában a The Sunday Times.

A 70 millió fontos kampány kiváltó oka, hogy a rivális, piacvezető Tesco a múlt héten 600 terméket érintő árcsökkentést jelentett be összesen 80 millió font értékben.

A piac harmadik óriása sem tétlenkedett, a világ legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, az amerikai Wal-Mart által birtokolt Asda mind közül a legkomolyabb lépésre szánta el magát. A társaság ugyanis 2000 termék árát fogta vissza.

MTI/Menedzsment Fórum


AJÁNLOTT VIDEÓK

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!