1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A három nagy brit élelmiszerlánc, a Tesco, az Asda és a Sainsbury kíméletlen árháborúba kezdett. A piacvezető Tesco által indított akciók célja természetesen az, hogy tovább növelje részesedését, míg konkurensei ezt megakadályozandó hoztak válaszlépéseket.

A harmadik legnagyobb brit áruházi lánc, a J Sainsbury csütörtökön bejelenti, hogy ezer termékének csökkenti az árát, az ágazati cégek között folyó árháború újabb részeként - közölte vasárnapi számában a The Sunday Times.

A 70 millió fontos kampány kiváltó oka, hogy a rivális, piacvezető Tesco a múlt héten 600 terméket érintő árcsökkentést jelentett be összesen 80 millió font értékben.

A piac harmadik óriása sem tétlenkedett, a világ legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, az amerikai Wal-Mart által birtokolt Asda mind közül a legkomolyabb lépésre szánta el magát. A társaság ugyanis 2000 termék árát fogta vissza.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!