A szállodalánc örökösnőjével forgatott erotikus reklámot a civil szervezetek tiltakozása ellenére végül nem tiltották be. A hirdetést megrendelő CKE Restaurants Inc., a Carl's Jr és a Hardee's hamburgerlánc anyavállalata nem kért bocsánatot a vártnál kisebb profitnövekedést hozó botrányos reklám miatt.
[ajanlo=240][igazitas=left/]A CKE első negyedéves összes bevétele - az előző évvel összehasonlítva - 10,5 millió dollárról 16 millióra, részvényenként pedig 17-ről 24 centre emelkedett. Elemzők ezzel szemben átlagosan 30 centes részvényenkénti bevételt jeleztek előre a reklám miatt - tudósít a Reuters.
Ahogy a Menedzsment Fórumon már korábban olvasható volt, a botrányos hirdetésben a világhírű szállodalánc milliárdos örökösnője igen lenge öltözetben mos egy Bentleyt. A szpot zenéje egy szójátékra építve úgy szól: "I Love Paris in the Springtime" (Szeretem Párizst tavasszal). A reklám már sugárzása előtt beszédtémává vált, elsősorban a botrányairól ismertté vált Hilton kisasszonynak köszönhetően.
A Carl's Jr hirdetését május 19-e óta sugározzák az amerikai csatornákon fő műsoridőben, s a Hardee's is hamarosan elindítja hasonló kampányát. A reklám ellenzői szerint azért nem lenne szabad ilyen hirdetéseket sugározni, mert nem lehet megakadályozni, hogy gyerekek és tinédzserek is lássák azokat, rájuk pedig káros hatással lehetnek.
Menedzsment Fórum
Paris Hilton nem hozta meg a várt profitot
A szállodalánc örökösnőjével forgatott erotikus reklámot a civil szervezetek tiltakozása ellenére végül nem tiltották be. A hirdetést megrendelő CKE Restaurants Inc., a Carl's Jr és a Hardee's hamburgerláncok anyavállalata nem kért bocsánatot a vártnál kisebb profitnövekedést hozó botrányos reklám miatt.