A csatorna a megváltozott online stratégiával magyarázza a kiválásokat. Ahogy közleményükben fogalmaznek: "Az RTL Klub Online az idei év folyamán stratégiát váltott és nem kívánja folytatni a portfólióépítést. Ezért döntött úgy, hogy felbontja az együttműködési szerződést azon partnereivel, amelyek üzleti szempontból nem feleltek meg az elvárásoknak. Így a Mailbox.hu ingyenes levelezőrendszert fenntartó céggel és az SG hírmagazint üzemeltető vállalkozással megszüntette az együttműködést.
Az A5 autós hírmagazint továbbra is fontos kereskedelmi és szolgáltatói stratégiai partnerének tekinti a csatorna. Az RTL Klub Online legfőbb célkitűzése, hogy tovább erősítse egyedi szerepét az online tartalomszolgáltatásban, amelynek fő alappillérei a televíziós tartalom, a szórkoztatás, szabadidő és életmód. Meggyőződésünk, hogy az RTL Klub Online internetes oldal egy vezető kereskedelmi televíziós csatorna támogatásával önállóan is megállja a helyét mind a tartalomszolgáltatói piacon, mind pedig a hirdetési piacon".
Kapcsolódó anyag
Újabb cég szakított az RTL Klubbal
Szakított az RTL és a Mailbox
Reagált az RTL a szerződésbontásra
Az RTL Klub reagált arra a hírre, miért is szakított két weboldallal a közelmúltban.