A Beiersdorf a napokban jelentette be, hogy a Nivea, a világ legnagyobb bőrápoló márkája nemzetközi kommunikációs ügynökségével, a DraftFCB-vel közösen új kampányba kezd "100 év tapasztalat az ápolt bőrért egy életen át” címmel.
"Fontos pillanat ez a Nivea számára. A „100 év tapasztalat az ápolt bőrért egy életen át” szlogennel futó kampány célja, hogy a márka kulcsértékeire építve elősegítse a Nivea fenntartható és profitábilis növekedését” – mondta Markus Pinger, a Beiersdorf vállalat NIVEA márkáért felelős elnökségi tagja. "Novemberben döntöttünk úgy, hogy a DraftFCB legyen a márka globális vezető kommunikációs ügynöksége. Együtt dolgoztunk ki egy új ügynökségi modellt, mely még gyorsabbá, még inkább innovatívvá tesz bennünket, és lendületet ad a nemzetközi növekedésnek.”
A mostani akció a Nivea történetének legnagyobb és legintegráltabb marketingkampánya. Tartalmaz tv- és nyomtatott sajtóbeli reklámokat, megjelenéseket különféle digitális eszközökön és az internet közösségi oldalain, s természetesen ezúttal sem maradnak el a kiskereskedelmi aktivációk. A cél az, hogy az ikonikus márkát egy új ötlet alapján új megvilágításba helyezzük.
A jubileum alkalmából a világhírű énekesnő, Rihanna lesz a Nivea hangja: a rocksztár "California King Bed” című száma az egész centenáriumi kampányt végigkíséri majd.
A nemzetközi kampány középpontjában azok az értékek állnak, melyek generációk óta a Nivea márkához kapcsolódnak: bizalom, őszinteség, megbízhatóság, minőség és család. A vizuális megoldások méltóak a bőrápolás fontosságához; minden egyes kép visszaadja azt a közelséget, amely a különböző nemű, korú és nemzetiségű emberek közötti kapcsolatokat jellemzi.
A kampány a televízióban és a nyomtatott sajtóban már elkezdődött Ausztráliában, Ausztriában, Olaszországban, Új-Zélandon, Lengyelországban és Svájcban, a többi országban pedig a következő hetekben és hónapokban indul. További kampányokra lehet számítani a jövőben az olyan fontosabb termékvonalakat illetően, mint a Visage, a Body vagy a Deo.
mfor.hu