Ronaldinho világszerte szerepelni fog a vállalat marketingkampányában és a nemrég bemutatott Lenovo márkájú laptopok és asztali PC-k promóciós tevékenységében. Az FC Barcelona és Ronaldinho világszínvonalú játékról és csapatszellemről tesz tanúbizonyságot a pályán, és mindig tökéletesíteni próbálják teljesítményüket. Ezek a törekvések megegyeznek azzal, ahogyan a Lenovo gondolkodik, áll a közleményben. A vállalat úgy véli, hogy Ronaldinho hűen testesíti meg a cég innovációs kultúráját és a kiválóságra való törekvést.
Marc Ingla, az FC Barcelona alelnöke elmondta: "Nagyon örülünk, hogy a cég a partnerünk lett, és hogy Ronaldinho egyszerre fogja népszerűsíteni a Lenovót és az FC Barcelonát világszerte. Hiszem, hogy a futball izgalma, amelyet most élenjáró technológiával ötvözünk, több örömet és szórakozást nyújt majd mindenkinek a világon".
A technológia és a sport kapcsolatát erősítve a cég az év elején megállapodást kötött az Olimpiai Játékok támogatásáról. A vállalat több mint 6000 számítógép-rendszerével támogatta a 2006-os Torinói Téli Olimpiai Játékokat. "Boldog vagyok, hogy én lehetek a Lenovo márka nagykövete világszerte. A családommal és barátaimmal való kapcsolattartástól kezdve az edzésmunkán, gyakorlataim kidolgozásán át a Barcelona bajnoki helyezésének nyomon követéséig a Lenovo termékei és technológiája fontos elemei sportolói életemnek" - fogalmazott a futballsztár.
A FIFA által az elmúlt két évben az év játékosának választott Ronaldinho jelenleg a Barcelona csapatát és a brazil válogatottat erősíti, amely világbajnoki címének megvédésére készül a június 9-én kezdődő Labdarúgó Világbajnokságon.