Saját, jelszóval védett oldalán rögzítheti vásárlói jelentkezési lapjait. Alternatív megoldás: összegyűjtött lapjait munkatársaink rögzítik.
Ugyan ezen a karbantartó oldalon igényei szerint alakíthatja az Ön által rögzítendő kérdéseket. Például, ha fontos a vevő irányítószáma, átlagos vásárlási értéke, vagy bármi más, ezeket az extra adatmezőket itt adhatja meg.
Ön választja meg a célcsoportot. Üzenetét elküldheti teljes adatbázisának, vagy tetszőleges szempont szerint kiemelt ügyfeleknek.
Üzenetét is személyre szabhatja, például:
- Nevén szólíthatja az ügyfelet
-
- Hivatkozhat korábbi vásárlásaira
Ajánlatos minden üzenete végére telefonszámot tenni, ahol ügyfelei több információt kaphatnak (vagy lemondhatják a szolgáltatást).
A kampány az Ön által beállított időben, percre pontosan indul. 1 órán belül több ezer ügyfele zsebében szólal meg a telefon cége üzenetével.