[ajanlo=318][igazitas=left/]"Köszönjük Davidnek azt, amit az elmúlt három évben tett a cégünkért" - nyilatkozta Peter Bamford, a cég marketing igazgatója. Ennek ellenére Beckhamnek így is elég nagy szelet jut a világ reklámtortájából, hiszen a Pepsi, az Adidas és a Gilette is támogatja. Utóbbi közel hét és fél millió dollárt utal át évente a futballista számlájára.
Mint korábban arról az mfor.hu beszámolt, jelenleg David Beckham a legkeresettebb brit sztár, de szakemberek óva intenek: ha nem használják jól a reklámok során a hírességeket, akkor egy idő után nem a terméknek, hanem magának a sztárnak csinálnak még nagyobb hírverést.
Tavaly a Marks & Spencer külön Beckhamről elnevezett kollekcióval rendelkezett. A DB07 brandhez tartozó darabokat a jövőben nem forgalmazzák, annak ellenére, hogy nemcsak a szigetországban, de világszerte is a futballista a férfidivat egyik legmeghatározóbb személyisége. A konzervatív áruházláncnak Beckham EB-n nyújtott gyenge teljesítményével, zűrös családi életével valamint látványos tetoválásaival vannak problémái.
Menedzsment Fórum
Szakított Beckhammel a Vodafone
Szakított David Beckhammel a Vodafone telekom cég. A Real Madrid futballistájának reklámértéke csökkenni látszik. A Forbes magazin felmérése szerint a 30 éves "Spice Boy" közel 32 millió dollárt keres egy évben szponzori szerződésekkel.