1p

Először szerepel reklámban Szávay Ágnes, a tehetséges teniszező Spar legújabb, egészséges termékcsaládjának reklámarca lesz a jövőben.

Ugyan eddig is több hazai cég szponzorálta Szávay Ágnest, ám most reklámarcként kell egy termékcsaládot népszerűsítenie. Spar Vital néven új, egészséges termékcsaláddal lép piacra a hét végétől a Spar, mely alatt kezdetben 27 cikk szerepel, melyet folyamatosan bővít az áruházlánc.

Az új brand márkaarcának a vállalat Szávay Ágnest kérte fel, aki korábban reklámban még nem szerepelt. A termékek célcsoportját ugyan a 18-60 éves korosztály alkotja, ám elsősorban az anyákat, valamint az egészségtudatos fiatal korosztályt szeretné megszólítani a Spar.

A termékbevezetést marketingkampány kíséri, "Tele vitalitással" szlogennel. Elsősorban óriásplakátokon és tv-szpotokban népszerűsítik a brandet, rádiós és online hirdetés nem készült. Ezen kívül 300 ezer termékismertető és mintegy 4,5 millió szórólap tájékoztatja majd a fogyasztókat az új termékcsaládról.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!