Ugyan eddig is több hazai cég szponzorálta Szávay Ágnest, ám most reklámarcként kell egy termékcsaládot népszerűsítenie. Spar Vital néven új, egészséges termékcsaláddal lép piacra a hét végétől a Spar, mely alatt kezdetben 27 cikk szerepel, melyet folyamatosan bővít az áruházlánc.
Az új brand márkaarcának a vállalat Szávay Ágnest kérte fel, aki korábban reklámban még nem szerepelt. A termékek célcsoportját ugyan a 18-60 éves korosztály alkotja, ám elsősorban az anyákat, valamint az egészségtudatos fiatal korosztályt szeretné megszólítani a Spar.
A termékbevezetést marketingkampány kíséri, "Tele vitalitással" szlogennel. Elsősorban óriásplakátokon és tv-szpotokban népszerűsítik a brandet, rádiós és online hirdetés nem készült. Ezen kívül 300 ezer termékismertető és mintegy 4,5 millió szórólap tájékoztatja majd a fogyasztókat az új termékcsaládról.