1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Először szerepel reklámban Szávay Ágnes, a tehetséges teniszező Spar legújabb, egészséges termékcsaládjának reklámarca lesz a jövőben.

Ugyan eddig is több hazai cég szponzorálta Szávay Ágnest, ám most reklámarcként kell egy termékcsaládot népszerűsítenie. Spar Vital néven új, egészséges termékcsaláddal lép piacra a hét végétől a Spar, mely alatt kezdetben 27 cikk szerepel, melyet folyamatosan bővít az áruházlánc.

Az új brand márkaarcának a vállalat Szávay Ágnest kérte fel, aki korábban reklámban még nem szerepelt. A termékek célcsoportját ugyan a 18-60 éves korosztály alkotja, ám elsősorban az anyákat, valamint az egészségtudatos fiatal korosztályt szeretné megszólítani a Spar.

A termékbevezetést marketingkampány kíséri, "Tele vitalitással" szlogennel. Elsősorban óriásplakátokon és tv-szpotokban népszerűsítik a brandet, rádiós és online hirdetés nem készült. Ezen kívül 300 ezer termékismertető és mintegy 4,5 millió szórólap tájékoztatja majd a fogyasztókat az új termékcsaládról.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!