Az Accenture és az AT&T korábbi szerződésbontása után újabb jelentős szponzor, a Gatorade hátrált ki a szexbotrányba keveredett golfsztár, Tiger Woods mögül a közelmúltban. Ráadásul az egyik legismertebb állatvédő egyesület, a PETA is alaposan ráhúzta a vizeslepedőt a világ legjobban kereső sportolójára.
A PETA ugyanis a napokban egy olyan plakát ötletével állt elő, amelyen Tiger Woods képe mellett a következő szöveg volt olvasható: "A túl sok szex rossz is lehet… a kis tigriseknek is. Segítse macskáit és kutyáit távol tartani a bajtól: mindig ivartalanítsa őket!”
Nem meglepő módon a sportoló nem járult hozzá az arcmása ilyen módon történő felhasználásához. A PETA egyik illetékese ugyan úgy nyilatkozott, hogy bíznak abban, hogy Woods humorosnak fogja találni az akciót, továbbá az állatvédő szervezet kampánya non-profit, és pozitív célokat szolgál, mindez azonban nem hatotta meg Tigert. A sztár ügyvédei ugyanis azonnal leállították az akciót, így csupán az esetről beszámoló sajtótermékekben látott napvilágot a plakátterv.
A betiltott plakátok ellenére a PETA akciója nagy valószínűséggel így is célt ért, hiszen a kirobbant botrány kapcsán olyan sajtónyilvánosságot kaptak, melynek segítségével így is sokmillió amerikaihoz jutott el az üzenetük.