1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Saját márkás termékeivel kíván megjelenni a kínai piacon a Tesco. A hipermarketlánc 500 gazdaságos készítményével csalogatja a jövő hónaptól az ázsiai vásárlókat.

A hipermarket-óriás mintegy 260 millió dollárt fizetett, hogy betörhessen a sokaknak bevehetetlen kínai piacra, írja a Financial Times. Ennyibe került a legnagyobb helyi lánc, a Hymall részvényeinek ötven százaléka. A vállalat 2004-es jelenléte óta a már jól megszokott Hymall névvel csalogatta a vásárlókat, s ez az első eset, hogy a Tesco brand is ott díszeleg majd a csomagolásokon.

A Tesco gazdaságos dömpinget papírzsebkendőkkel, tusfürdőkkel, kekszekkel és tésztával kezdi a vállalat, de a jövőben a félkész ételeket is meg kívánja ismertetni a keleti fogyasztókkal. A Tesco helyi vezetője, Ken Towle derűlátó az előre csomagolt élelmiszerek árusításával kapcsolatban. Nem osztja a nézetet a rivális Carrefour elnöke, aki szerint elenyésző a kereslet e termékekre. "A tipikus kínai család friss élelmiszert vásárol a helyi kisboltban vagy elmegy egy étterembe, mivel az éttermi koszt is nagyon olcsó."

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!