1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Saját márkás termékeivel kíván megjelenni a kínai piacon a Tesco. A hipermarketlánc 500 gazdaságos készítményével csalogatja a jövő hónaptól az ázsiai vásárlókat.

A hipermarket-óriás mintegy 260 millió dollárt fizetett, hogy betörhessen a sokaknak bevehetetlen kínai piacra, írja a Financial Times. Ennyibe került a legnagyobb helyi lánc, a Hymall részvényeinek ötven százaléka. A vállalat 2004-es jelenléte óta a már jól megszokott Hymall névvel csalogatta a vásárlókat, s ez az első eset, hogy a Tesco brand is ott díszeleg majd a csomagolásokon.

A Tesco gazdaságos dömpinget papírzsebkendőkkel, tusfürdőkkel, kekszekkel és tésztával kezdi a vállalat, de a jövőben a félkész ételeket is meg kívánja ismertetni a keleti fogyasztókkal. A Tesco helyi vezetője, Ken Towle derűlátó az előre csomagolt élelmiszerek árusításával kapcsolatban. Nem osztja a nézetet a rivális Carrefour elnöke, aki szerint elenyésző a kereslet e termékekre. "A tipikus kínai család friss élelmiszert vásárol a helyi kisboltban vagy elmegy egy étterembe, mivel az éttermi koszt is nagyon olcsó."

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!