
A gyártó 145 ezer Dodge Ramben fogja kicserélni az utas oldalán lévő légzsákot, mert az egyes hátrafelé néző gyermekülésekkel párosítva sérülést okozhat, ha az ülés teljesen előre van döntve. Ugyanezen modellben és még 15 151 jármű esetében a vállalat az utas oldali biztonsági övet is kicseréli, szintén egyes gyermekbiztonsági berendezésekkel kapcsolatos kompatibilitási aggályok miatt.
Mindezen kívül több mint 35 ezer Dodge Durangót is visszahív a gyártó, hogy ellenőrizze a műszerfalban futó vezetékeket. E járművekben ugyanis, ha folyadék kerül a pohártartóról a műszerfalra, az nagy ellenállású rövidzárlatot, s végső soron tüzet is okozhat - közli a Reuters.

Nem csak a Chryslernek gyűlik meg a baja a légzsákokkal és a műszerfalakkal. A napokban látott napvilágot, hogy több ezer A8-asát hívja vissza az Audi, mert a légzsák nem nyílik teljesen, 2004-ben pedig a műszerfal tűzveszélyessége miatt vonta be a piacról 173 ezer járművét ugyanez a cég - írta korábban az mfor.hu.
Az utóbbi hónapok legnagyobb autóvisszahívása egy másik amerikai gyártó, a Ford nevéhez fűződik. A cég augusztusban 1,2 millió kisteherautót és sporthaszonjárművet vont ki időlegesen a forgalomból a motor kigyulladásának lehetősége miatt. A cég szerint a hiba a sebességellenőrző rendszer korrodálódásával áll összefüggésben.