A nemzetközi hátterű start-up applikációját hazánkban már több mint 60 ezren töltötték le, közülük körülbelül 40 ezren legalább egyszer használták is a szolgáltatást. A kapacitás növelésével a cég hatékonysága is javult, a kezdeti 10-12 perces átlagos várakozási időt az elmúlt hat hónap során sikerült 4-5 percre csökkenteni - áll a cég által kiadott közleményben.
Nő a bizalom az applikációban történő fizetés iránt
A Taxify célközönsége kezdetben leginkább az innovációra fogékony, az applikációkat és online fizetési módot szívesen használó utasok voltak. Mára azonban elmondható, hogy rengeteg olyan utassal bővült az ügyfélkör, akik alapvetően bizalmatlanok voltak ezekkel az újításokkal szemben. Ezt bizonyítja, hogy bár Közép-Kelet-Európában a nyugatihoz képest kisebb arányban használják az emberek a bankkártyás fizetés lehetőségét, a hazai Taxify-os utazások kiegyenlítésének közel 60 százaléka az applikációban történik a korábban uralkodó készpénzessel szemben.
A külföldiek is preferálják a mobilalkalmazást és a bankkártyás fizetést
„Mivel a Taxify számos európai országban jelen van, a külföldről hazánkba látogatók a már ismert, megbízható szolgáltatást tudják igénybe venni. Ehhez nagy segítség a 20 nyelven elérhető applikáció, mely valóban népszerű a Budapestre látogató turisták körében is” – mondta el Cziráki Dániel, a Taxify operatív vezetője. Kiemeli: a turisták szívesen használják akár egészen rövid távra is a Taxify autóit, különösen a 3-4 fős baráti társaságok. „Az applikációval könnyen még a kávézóban, étteremben megrendelik az autót és fejenként gyakorlatilag egy vonaljegy áráért eljutnak az úti céljukhoz úgy, hogy készpénzre sincs szükségük. A magyar fővárosba látogatók körében a leggyakoribb úti célok között természetesen a nagyobb látnivalók, a repülőtér és a belvárosi buli negyed szerepel” – összegez Cziráki Dániel.
Régiós szinten vezető a magyar Taxify
A körülbelül negyedmillió lebonyolított utazással jelenleg hazánk a régióvezető. A sofőrök átlag értékelése az utasok visszajelzései alapján 4.89, ami kiemelten magasnak számít régiós szinten is a Taxify-nál, A közép-európai régióban Bukaresten, Prágában, Kijevben, Varsóban, Pozsonyban és Belgrádban van még jelen a cég. Globálisan a Taxify márciusiban közel 1,5 millió utat bonyolított le világszerte. A februári globális növekedésük közel 20 százalékos volt, a márciusi közel 40 százalékos és az áprilisi hónapra is közel 40 százalékos növekedést tervez a cég.
A Taxify személytaxi-szolgáltatást nyújtó társaság, szolgáltatásuk mobilalkalmazással hívható, mely a lehető leggyorsabban köti össze az utast a sofőrrel. További előnye, hogy az utas látja a várható érkezési időt, a körülbelüli árat, a jármű típusát, valamint a korábbi utazók értékeléseit is. A megrendelés visszaigazolása után az autó érkezése térképen követhető a Taxify alkalmazásban.
A cég 2013-ban alakult Észtországban, ahol 2014-ben elnyerte a legjobb mobilalkalmazás díját. Szolgáltatásuk több mint 25 városban érhető el. A magyarországi indulás mellett Egyiptomban és Dél-Afrikában, illetve az Egyesült Királyságban léptek legutóbb piacra,. Többek között a Skype, a Pipedrive, az Adcash, a Rubylight és a TMT Investments is befektetett a start up vállalkozásba.